دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان از هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد.

تیم ذوب‌آهن در این دیدار هجومی کار را آغاز کرد و در دقیقه ۱۱ این دیدار احسان پهلوان برای روی خطایی که روی او در محوطه جریمه صنعت نفت انجام شد ذوب آهن را صاحب ضربه پنالتی کرد که  وحید محمد زاده ضربه پنالی را تبدیل به گل نکرد و توپ به بیرون رفت.

در ادامه بازی تیم میهمان نیز چند موقعیت روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد کرد که در دقیقه ۲۰ این دیدار تک به تک جعفر سلمانی را مهدی خلیل دروازه بان ذوب‌آهن مهار کرد.

تیم ذوب‌آهن که در این دیدار هجومی کار را دنبال  می‌کرد توسط احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر،حدادی فر،حمید بوحمدان موقعیت گلرنی داشتند ولی این فرصت‌ها از دست رفت و تیم میهمان نیز از موقعیت‌های خود بهره نبرد.

در ادامه بازی در دقیقه ۵۶ این دیدار دارکو بییدوف بازیکن صربستانی ذوب آهن در محوطه جریمه  صنعت نفت آبادان با سانتر زیبای ابراهیم زاده صاحب موقعیت شد که به خوبی توپ را در اختیار گرفت و با یک ضربه پای رو پا گل برتری ذوب آهن را به ثمر رساند.

در این دیدار برای تیم ذوب آهن اصفهان مهدی خلیل، هادی محمدی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، فرشاد محمدی مهر، مسعود ابراهیم زاده، مهدی مهدی پور و دارکو بییدوف با هدایت میودراگ رادولوویچ به میدان رفتند.

همچنین در تیم صنعت نفت آبادان نیز ناصر سالاری، حسین ساکی، عقیل کعبی، عیسی آل کثیر، مهدی مومنی دقیقه ۵۹  تعویض با  میلاد جهانی،  طالب ریکانی، مصطفی محمدی تعویض دقیقه ۶۲ با مسلم مجدمی، سیدمحمد قریسی، جعفر سلمانی، محمد اهل شاخه و  مهدی حنفی تعویض دقیقه ۸۲ با بختیار رحمانی با مربی گری کاظم فرهانی به میدان رفتند.

تیم داوری این دیدار را امیر عرب براقی با کمک حسن انتظاری و فرهاد فرهاپور و کمک داوران اضافی  حمید حاج ملک و رضا کریمی، داور چهارم محسن سلطانی و ناظر محمدرضا فلاح برعهد داشتند.

ذوب آهن با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت و تیم صنعت نفت آبادان نیز با ۳۰ امتیاز در مکان ششم جدول ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.