فدراسیون منتظر پاسخ رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا

واکنش جالب ابراهیم شکوری به تصمیم سیاسی AFC: ما تازه جمعه مطلع شدیم / تاج فقط یک رای دارد!

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال می گوید کنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه فدراسیون ایران را با ارسال نامه ای از محرومیت میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا مطلع کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ ابراهیم شکوری در حاشیه جلسه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه محرومیت ایران در میزبانی های بین المللی فقط مختص باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیاست، اظهار کرد: نامه ای برای فدراسیون نیامده و فقط بحث باشگاه ها مطرح است. این اولین بار است که مردم و رسانه ها متفق القول معتقد به انصراف باشگاه ها از لیگ قهرمانان آسیا در صورت لغو میزبانی ایران شدند.

وی افزود: روز جمعه برای ما ایمیل ارسال شده و اینکه فدراسیون از قبل فهمیده باشد، مطرح نیست. (او البته اشاره ای به مطلع بودن یا نبودن تاج با توجه به کرسی نایب رئیسی AFC و عضویت در کمیته اجرایی که تحت اختیار دارد نیز نکرد!) ما الان از موضوع هواداران داریم حمایت می کنیم. نه فقط فوتبال بلکه در رشته های دیگر که ما میزبان کشورها هستیم، بارها ثابت کردیم رتبه اول آسیا در تماشاگران را داریم و اینفانتینو  بارها درباره این موضوع حرف زد و از تماشاگران ما تعریف کرد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در تشریح جزییات نامه AFC به خبرنگاران گفت: نامه ای برای ما از AFC ارسال شد که مسابقات را گارانتی امنیتی کنید و ما در کمتر از یک ساعت این کار را انجام دادیم و در نامه به AFC  فدراسیون فوتبال و تاج نظر مخالف خود را مطرح کردند.

شکوری بدون توجه به بحث دیپلماسی ورزشی و لزوم رایزنی ها و استفاده از ظرفیت کرسی ایران در AFC عملکرد فدراسیون فوتبال در این زمینه را اینگونه توجیه کرد: اعضای هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا 22 نفر است و تاج فقط یک رای دارد. ما رایزنی کردیم و منتظر جواب AFC هستیم اما قطعا بازی یکم بهمن برگزار نمی‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید