گفت وگوی جی پلاس باملی پوش پیشین تیم ملی فوتبال؛

دین‌محمدی: بازی در خانه بحرین سخت است/ تیم ویلموتس همه را یاد دوران طلایی ایران می اندازد

از نظر سیروس دین‌محمدی، تیم ملی ایران می‌تواند بحرین را در منامه شکست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، سیروس دین‌محمدی سال‌ها برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کرد و یکی از هافبک‌های طراح این تیم بود. او با سابقه حضور در چند تقابل با بحرین، درباره بازی حساس ایران در منامه صحبت کرد.

سیروس دین محمدی در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس درباره این بازی اظهار کرد: بازی سختی پیش رو داریم. بحرین همیشه تیمی بوده که برای ایران مشکل ساخته است. در منامه حواشی بسیاری به‌ وجود می‌آورند و از راه‌های غیر فوتبالی به حریفان ضربه می‌زنند. به همین دلیل بازی در خانه بحرین سخت است. تیم ملی باید مثل بازی با کامبوج به میدان برود، نه اینکه 14 گل بزند بلکه با فوتبال تهاجمی حریف را شکست بدهد. همان که بتوانیم 2 بر صفر یا 3 بر صفر بحرین را ببریم نتیجه ایده‌الی است.

هافبک سابق استقلال، ماینتس و تیم ملی ایران درباره حواشی بازی در منامه گفت: در منامه همیشه حاشیه است و بحرینی‌ها برای تیم‌های حریف داستان درست می‌کنند. البته بحرین دیگر مثل قبل نیست و قدرت گذشته را ندارد. آن زمان بازیکنان مطرحی برای بحرین بازی می‌کردند اما حالا نه. درست است که یکی دو بازیکن خوب دارند اما از نظر تیمی ضعیف تر از قبل هستند. بحث روحی و روانی برای این بازی مهم است که امیدوارم ایران در بهترین شرایط مقابل میزبان خود بازی کند و برنده شود.

هر زمان بحث بازی ایران-بحرین مطرح می‌شود همه یاد بازی معروف در 27 مهرماه سال 1380 (مقدماتی جام جهانی 2002 ) می‌افتیم؛ بازی که با نتیجه 3 بر یک به سود بحرین تمام شد. دین‌محمدی یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی در آن بازی بود. او در این باره گفت: با اینکه 18 سال از آن بازی گذشته اما اتفاق‌هایش همیشه در ذهن ما باقی می‌ماند. آن حواشی عجیبی که میزبان و تماشاگرانش برای ما درست کردند و باعث شدند عصبی شویم. در یکی از صحنه‌ها بازیکنان بحرین با علیرضا واحدی نیکبخت درگیر شدند، من رفتم جدا کنم که داور کارت قرمز نشان داد. در آن بازی اخراج شدم و تیم ملی 10 نفره به بازی ادامه داد.

سیروس دین‌محمدی به تیم ملی فعلی با مربیگری مارک ویلموتس امیدوار است و می گوید: تیم ملی در مقطع فعلی خوب بازی می‌کند و چیدمان بازیکنان هم فوق‌العاده است. مقابل کامبوج، یاد بازی‌های قدیمی تیم ملی برابر گوام و مالدیو افتادم. این تیم همه را یاد قدیم و دوران طلایی تیم ملی می‌اندازد. مردم هم از سبک بازی تیم ملی با ویلموتس لذت می‌برند و امیدوارم که این تیم روزهای موفقی را در آینده سپری کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید