در گفت و گو با جی پلاس؛

حاج صفی: به دنبال رکورد و رکوردشکنی نیستم/ مقابل بحرین باید کم‌اشتباه باشیم

احسان حاج صفی مدعی است هرگز به رکوردشکنی در بازی‌های ملی فکر نمی‌کند و تمرکزش تنها روی موفقیت با پیراهن تیم ملی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، احسان حاج صفی مقابل کامبوج هم یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بود. دفاع چپ و هافبک میانی تراکتور که به یکی از بازیکنان کلیدی و موثر مارک ویلموتس نیز بدل شده است. احسان مقابل کامبوج و در غیاب مسعود شجاعی و اشکان دژاگه که در گرم کردن آسیب دید، بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بست. او وقتی شجاعی به زمین آمد، بازوبند را تحویل هم‌تیمی‌اش در تراکتور داد.

حاج صفی در این باره به خبرنگار جی پلاس می‌گوید: «مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی است و وقتی به زمین آمد باید این کار را می‌کردم. جدا از بحث کاپیتانی، شجاعی یکی از دوستان نزدیک من است که رابطه‌ای صمیمی با هم داریم. او در تراکتور هم‌تیمی‌ام است و از بازی در کنارش سال‌هاست که لذت می‌برم.»

338154_666

حاج صفی که یکصد و نهمین بازی ملی خود را مقابل کامبوج انجام داد، تنها یک بازی دیگر با رکورد مهدی مهدوی‌کیا فاصله دارد. او با توجه به اینکه 29 ساله است حتی می‌تواند با ادامه این روند به رکورد جواد نکونام هم چنگ بزند. حاج صفی در این باره می‌گوید: «اصلا دنبال رکورد و رکوردشکنی نیستم. تمرکز من فقط روی فوتبال است و باور کنید از این آمار و ارقام هم اطلاعی ندارم. تنها هدفم کمک به تیم ملی و بازی موثر است. سعی می‌کنم بهترین عملکرد را ارائه بدهم و بازیکن موثری برای تیم ملی ایران باشم.»

73053187_554764171944825_29377323606654252_n

احسان در تراکتور بازی‌های خوبی انجام داده و روی هر چهار گل این تیم اثر گذاشته. او دو گل زده و دو بار هم روی گل‌ها تأثیر گذاشته. حاج صفی که این روزها در اوج آمادگی قرار دارد درباره بازی با بحرین هم صحبت می‌کند: «مقابل کامبوج بازی خوبی ارائه دادیم اما نباید مغرور شویم. بحرین حریفی سرسخت است که در زمین خودش میزبان ماست. باید با تمرکز بالا به زمین برویم و اسیر حواشی نشویم. خوب می‌دانیم که آن‌ها از چه راه‌هایی استفاده می‌کنند تا ایران را ببرند. امیدوارم روز کم‌اشتباهی را در منامه سپری کنیم و سومین پیروزی متوالی‌مان را جشن بگیریم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید