در گفت و گو با جی پلاس؛

کریم انصاری فرد: منتظر تماشاگران خانم در بازی های مهم هستیم/ دوست داشتم هت تریک کنم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می گوید در انتظار تماشاگران خانم بیشتری در بازی های مهم است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ حضور بانوان در ورزشگاه برای تیم ملی ایران خوش بود و شاگردان ویلموتس توانستند تیم بی دفاع کامبوج را با 14 گل شکست دهند و یک شب به یاد ماندنی را ثبت کنند.

در این دیدار بازیکنان زیادی موفق به گلزنی شدند و برخی از بازیکنان از جمله کریم انصاری فرد هم هت تریک کردند و توانستند تعداد گل های ملی خود را هم افزایش دهند.

کریم انصاری فرد در گفت وگو با سرویس ورزشی جی پلاس؛ درباره زدن گل های متعدد به تیم ملی کامبوج و ثبت سومین پیروزی پرگل تاریخ تیم ملی گفت: خدا را شکر توانستیم گل‌های زیادی بزنیم و بازی هجومی انجام دهیم تا دل مردم شاد شود. امیدوارم مردم بازی خوبی دیده باشند و ما هم این روند را ادامه دهیم.

*حضور در ورزشگاه حق بانوان است

حضور بانوان در این دیدار کم اهمیت تر از زدن 14 گل نبود و رسانه ها و خبرگزاری های متعددی در جهان به پوشش این اتفاق پرداختند. کریم درباره این اتفاق  و تشکر از حضور بانوان بعد از اتمام بازی گفت: بانوان در بخش های مختلف جامعه به ایفای نقش می پردازند و پابه پای مردان پیش می روند. حضور در و ورزشگاه هم حقشان است که توانستند در بازی با کامبوج به خواسته خود برسند.

*منتظر تماشاگران بیشتری هستیم

مهاجم تیم ملی با ابراز امیدواری برای حضور بیشتر بانوان در بازی های مهم تر گفت: امیدوارم با تدابیر لازم، این روند ادامه داشته باشد چرا که استقبال بانوان باعث می‌شود تماشاگران بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کنند. در بازی‌هایی که تماشاگر کمتری دارند، حضور بانوان تاثیرگذار است.

*دوست داشتم هت تریک کنم

انصاری فرد همچنین درباره هت تریک در این دیدار و افزایش تعداد گل های زده خود گفت: دوست داشتم هت تریک کنم و گل‌های بیشتری بزنم. طبیعی است یک مهاجم دوست دارد گل بزند. علاوه بر گلزنی، پاس گل هم دادم و دنبال گلزنی همه تیم بودم. مهم این بود که یک شب به یادماندنی ثبت شد.

*کامبوج را دوست داشتم

کریم درباره عملکرد تیم کامبوج می گوید: ما فوتبال خودمان را ارائه کردیم. کامبوج هم تیم خوبی بود و ضد فوتبال بازی نکرد. تا جایی که می‌توانستند بازی ‌کردند و پاس هم ‌دادند. به شخصه بازی کامبوج را دوست داشتم. امیدوارم به رده‌های بالاتر بروند.

 

دیدگاه تان را بنویسید