جی پلاس

هوادار تنهای کامبوجی ها در ورزشگاه آزادی که بود؟

کامبوج در دیدار برابر ایران تنها یک هوادار در ورزشگاه آزادی داشت که او هم با شور زیادی تیمش را تشویق می کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، یکی از اتفاقات جالب توجه در بازی ایران و کامبوج هوادار تیم کامبوج بود که به تنهایی در جایگاه تماشاگران میهمان نشست و تا پایان بازی تیمش را تشویق کرد. با وجود اینکه کامبوج 14 گل را برابر ایران دریافت کرد اما هیچ گاه این هوادار دست از حمایت تیمش برنداشت.

این هوادار در پایان بازی در حالی که خیلی هم از این شکست ناراحت نبود، گفت: من همراه تیم ملی کامبوج به ایران آمده ام و اصلا در ایران زندگی نکردم. من یک هوادار عادی هستم که دوست داشتم این بازی را از نزدیک ببینم و همراه تیم هم به کشورم برمی گردم. تیم ملی این کشور بهترین جایگاه را در رده بندی آسیا دارد و همین باعث شد ما بازنده باشیم. شاید 14 گل زیاد باشد اما ما می توانیم بهتر باشیم.

او درباره از دست رفتن پنالتی برای این تیم نیز اظهار کرد: مهم نیست. گاهی ممکن است شکست بخورید اما باید تلاش کنید بهتر از قبل بازی کنید. فکر می کنم که هوندا می تواند شرایط تیم ملی ما را بهتر کند.

این تماشاگر کامبوجی با بیان اینکه از حضور در ایران لذت برده است، گفت: من روزی به ورزشگاه آمدم که زنان ایرانی توانستند برای اولین بار یک بازی رسمی را از نزدیک نگاه کنند. در مدت زمانی هم که ایران بودم مردم با من خیلی مهربان بودند.

 

هوادار کامبوج

هوادار کامبوج

دیدگاه تان را بنویسید