جی پلاس/

آرزوهای افشین قطبی برباد می رود؟

دو شکست پیاپی با شیجیاژوانگ باعث شده تا صعود افشین قطبی با این تیم به لیگ حرفه‌ای چین در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، افشین قطبی وقتی از فولاد خوزستان جدا شد و به لیگ یک چین رفت تا دوباره روی نیمکت شیجیاژوانگ بنشیند، شوک مثبتی به این تیم وارد کرد و توانست پیروزی‌های متوالی را جشن بگیرد. چند برد سرنوشت‌ ساز و ارزشمند باعث شد شیجیاژوانگ به رده‌های بالای جدول صعود کند و به کسب مجوز حضور در لیگ حرفه‌ای چین نزدیک شود اما دو شکست در دو هفته اخیر کمی تا قسمتی آرزوهای قطبی را بر باد داده است.

شیجیاژوانگ در هفته بیست و پنجم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب هیلون‌جیانگ شد و در هفته بیست و ششم هم در خانه و با نتیجه یک بر صفر برابر گوانگ‌دونگ شکست خورد. این دو شکست باعث شد تا شیجیاژوانگ و قطبی در امتیاز 44 باقی بمانند و همچنان رده پنجم جدول را به خود اختصاص بدهند. در شرایطی که تنها 4 هفته تا پایان رقابت‌های لیگ یک چین باقی مانده، شیجیاژوانگ 4 امتیاز با منطقه صعود فاصله دارد. این تیم اگر می‌خواهد به لیگ برتر برسد باید این فاصله را جبران کند که البته کمی سخت است.

 

افشین قطبی

 

افشین قطبی که فصل 2017 هم با شیجیاژوانگ عنوان سوم را به‌دست آورد و موفق نشد به لیگ حرفه‌ای چین صعود کند، علاقه‌ای ندارد که چنین اتفاقی تکرار شود. باید ببینیم چه سرنوشتی در انتظار سرمربی سابق تیم ملی و فولاد خوزستان خواهد بود. آیا او از صعود باز می ماند یا قطبی می‌تواند روزهای شیرینی را با شیجیاژوانگ داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید