بلیت سرمربی سابق تیم ملی را هم گرفتند

مذاکره فولاد با افشین قطبی در دبی/ اختصاصی جی پلاس

آخرین اخبار از مذاکره مسئولان باشگاه فولاد خوزستان با سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس در دبی حکایت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ فولاد فصل را با سیروس پورموسوی آغاز کرد اما مدیران این باشگاه خیلی زود با سرمربی تیم‌شان به بن‌بست رسیدند و او را اخراج کردند. بعد از پورموسوی و برای چند هفته، نوبت به ایلی‌ استان رسید تا به عنوان سرمربی روی نیمکت فولاد بنشیند. مربی اهل رومانی که پیشتر دستیار پورموسوی بود اما بعد از اخراج او نتوانست نتایج موفقی کسب کند. ایلی‌استان هم خیلی زود از فولاد اخراج شد تا زمان انتخاب سرمربی جدید، عزیزی فریسات روی نیمکت بنشیند و بازیکنان را هدایت کند. فریسات در نخستین تجربه پیکان را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد اما این دلیل محکمی نیست تا فولاد او را برای همیشه و به عنوان سرمربی حفظ کند.

درباره فولاد گفته می‌شود نام دو مربی مشهور میان گزینه‌ها قرار دارد. ابتدا حسین فرکی که سال‌های موفقی را در فولاد سپری کرد و با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر هم رسید. درباره این گزینه گویا رقم درخواستی فرکی برای هدایت فولاد بالا بوده تا آن‌ها تصمیم بگیرند سراغ افشین قطبی بروند و مذاکره با سرمربی سابق تیم ملی ایران را آغاز کنند.

قطبی که فصل را با شیجیاژوانگ در لیگ 2 چین آغاز کرد، از هدایت این تیم کنار رفت و حالا حدود 3 ماه است که استراحت می‌کند. او مورد توجه فولاد قرار گرفته و حتی گفته می‌شود قرار است طرفین در دبی با هم مذاکره کنند تا شاید به توافق برسند. حتی از اهواز خبر می‌رسد بلیت سفر قطبی از کره‌جنوبی به دبی را هم باشگاه فولاد تهیه کرده تا در امارات پای میز مذاکره با قطبی بنشینند.

افشین قطبی از دوران حضور در پرسپولیس با مشکل مالیاتی روبه‌رو است و به همین دلیل اگر وارد ایران شود باید مبلغ هنگفتی را بپردازد. تا چند سال قبل، این مبلغ 800 میلیون تومان بود اما حالا با در نظر گرفته جرائم، به حدود یک میلیارد تومان رسیده است. انتخاب قطبی به عنوان سرمربی فولاد، چندان به‌صرفه نیست اما شاید مدیران فولاد با این مربی هدف جدید را دنبال می‌کنند. هدفی که می‌تواند بازگشت به جمع مدعیان لیگ برتر باشد.

دیدگاه تان را بنویسید