آمار سرمربی سابق فولاد در چین: ۹ امتیاز از ۴ بازی

قطبی در لیگ چین چه می کند؟/ شیجیاژوانگ و امید به صعود

افشین قطبی از وقتی به چین برگشته نتایج خوبی گرفته و همراه با شیجیاژوانگ امیدوار به صعود و حضور در سوپرلیگ چین است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بعد از نیم‌فصل حضور در فولاد، افشین قطبی از هدایت این تیم کنار رفت تا جواد نکونام جانشین او شود. قطبی بعد از مدتی استراحت و البته بحث‌هایی که پیرامون احتمال حضورش در پرسپولیس مطرح شد و هرگز به سرانجام هم نرسید، دوباره به چین برگشت و با شیجیلژوانگ به توافق رسید. همان باشگاهی که در لیگ یک چین حضور داشت و قطبی یک فصل و نیم سرمربی‌اش بود.

افشین قطبی از وقتی به شیجیاژوانگ برگشته نتایج خوبی به‌دست آورده و نام این تیم را به عنوان یک مدعی مطرح کرده. او با شیجیاژوانگ ابتدا در خانه گرین‌تاون را با نتیجه 2 بر یک شکست داد، سپس در بازی خارج از خانه شانگهای ژنزین را با 2 گل مغلوب کرد، هفته بعد شکست خانگی سنگینی را مقابل بیجینگ و با نتیجه 5 بر صفر متحمل شد و در آخرین بازی هم موفق شد شانکسی چانگان را با حساب 4 بر 3 شکست بدهد.

W2-1024x978

آمار سرمربی سابق فولاد خوزستان در شیجیاژوانگ، کسب 3 برد و 9 امتیاز از 4 بازی است. آماری که باعث شده تا شیجیاژوانگ با کسب 35 امتیاز از 21 بازی رد رده ششم جدول قرار بگیرد و تنها 3 امتیاز با منطقه صعود فاصله داشته باشد. قطبی که جانشین پتروف بلغار شده، امیدوار است با شیجیاژوانگ مجوز صعود را به‌دست بیاورد و همراه این تیم در سوپرلیگ چین شرکت کند. اتفاقی که دور از دسترس قطبی و این تیم چینی نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید