صالحی امیری: والیبال در سال‌های اخیر جهش بزرگی داشته و الان در کنار فوتبال است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: والیبال در سال‌های اخیر جهش بزرگی داشته و الان در کنار فوتبال است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید رضا صالحی‌امیری در جمع خبرنگاران درباره شرایط ورزش ایران برای حضور در المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: قبل از مراسم عزاداری امروز جلسه‌ ستاد عالی بازی‌ها را داشتیم که سه فدراسیون گزارش‌های مربوط به خود را ارائه کردند.

وی افزود: فدراسیون اول، ناشنوایان بود. باید این پیام را بدهم که جامعه ناشنوایان مظلوم واقع شده است. کاروان ایران رشته با 170 نفر در حال اعزام به مسابقات جهانی است. امروز تیشه‌گران و بنی‌تمیم گزارش خود را ارائه کردند و ما و وزارت ورزش نیز متعهد شدیم که حداکثر کمک را داشته باشیم. از رسانه‌ها می خواهم که توجه بیشتری به این قشر داشته باشند. همه دیده می‌شوند، اما ناشنوایان کمتر. بنابراین باید بیشتر به آنها پرداخته شود و ناشنوایان بیشتر از بقیه نیاز به دیده شدن دارند.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: امروز همچنین رئیس فدراسیون شمشیربازی گزارش خوبی ارائه کرد. این رشته اولین سهمیه را گرفته و سهمیه تیمی هم برایش تقریباً قطعی است. شمشیربازی رو به تعالی است و آینده روشنی دارد.

صالحی‌امیری گفت: فدراسیون والیبال هم گزارش خود را ارائه کرد. والیبال یکی از امیدهای ایران برای المپیک است. این رشته در سال‌های اخیر جهش بزرگی داشته و الان در کنار فوتبال است. مردم علاقه زیادی به والیبال دارند. برای این رشته 12 اردو و حضور در مسابقات در سطح جهانی و داخلی تعریف شده که برنامه فدراسیون امروز تصویب شد. باید از همه قهرمانان والیبال در همه رده‌ها و اعضای کادر فنی آنها تشکر کنم. والیبال آبروی ورزش ایران شده و از تک تک عزیزان تقدیر می‌کنیم. قرار شد مراسم تقدیر از تیم‌های مختلف والیبال را نیز در آینده‌ای نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید