صالحی‌امیری: امیدوارم شاهد تحول ژیمناستیک در آسیا و دنیا باشیم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک و به دور از جوسازی‌ها و با رویکرد منطقی و عقلانی شاهد تحول ژیمناستیک در آسیا و دنیا باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از مدال‌آوران ژیمناستیک عنوان کرد: از زحمات مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم. ژیمناستیک انصافاً یک رشته پرنشاط و شادی آفرین است که در ایران سرمایه‌گذاری لازم نشده و جا دارد که کمک بیشتری به آن شود تا این رشته به جایگاه بهتری در آسیا و جهان برسد.

وی با اشاره به خاطره‌ای از حضورش در سالن ژیمناستیک در المپیک جوانان در آرژانتین ادامه داد: جمعیت زیادی در سالن حضور داشتند و همه سنین تماشاگر نشسته بودند و مردم برای حضور در این سالن صف بسته بودند.

صالحی امیری گفت: باید سه حرکت را همزمان داشته باشیم؛ اول اینکه ژیمناستیک یک استراتژی ده ساله داشته باشد و آرمان و هدف مشخص شود. نکته دوم ظرفیت نگری‌های موجود است. این رشته باید مردمی شود، چون به توسعه آن کمک می‌کند. نکته سوم تجهیزات است. وقتی زیرساخت‌ها و تجهیزات این رشته را می‌بینم، مکدر می‌شوم. باید به صورت ارزی و ریالی کمک کنیم تا تجهیزات روزآمد داشته باشند.

وی افزود: انگیزه لازم در ژیمناستیک وجود دارد و اگر این سه نکته انجام شود، یک جهش و تحول در عرصه آسیا و جهان شکل می‌گیرد و ده‌ها سعیدرضا کیخا خواهیم داشت. ژیمناستیک ایران باید در آسیا مدعی باشد. ما باید سرمایه‌گذاری زیادی در آموزش داشته باشیم تا رشد کنیم. ژیمناستیک جذابیت زیادی دارد و باید بیشتر معرفی شود.امیدوارم در آینده‌ای نزدیک و به دور از جوسازی‌ها و با رویکرد منطقی و عقلانی شاهد تحول این رشته در آسیا و دنیا باشیم. سعی می‌کنم حمایت بیشتری داشته باشم.

 

دیدگاه تان را بنویسید