تجلیل از مدال‌آوران ژیمناستیک با حضور صالحی‌امیری/ خناری‌نژاد با گریه خداحافظی کرد+تصاویر

مراسم تجلیل از مدال‌آوران ژیمناستیک ایران در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مراسم تجلیل از مدال‌آوران ژیمناستیک ایران در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان، عصر امروز (شنبه) در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در این مراسم رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، زهرا اینچه درگاهی و محسن سلیمانی رئیس و دبیر فدراسیون ژیمناستیک و تعدادی از ملی‌پوشان و مربیان تیم رشته حضور داشتند. از محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش نیز برای حضور در این مراسم دعوت شده بود که او نیامد.

اینچه درگاهی در این مراسم گفت: برای نخستین بار در تاریخ، تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب دو مدال در یک دوره شد. امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد و بتوانیم سهمیه المپیک هم بگیریم. این خودباوری در ژیمناستیک ایران وجود دارد و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

ایران در مسابقات قهرمانی 2019 آسیا موفق به کسب یک نقره توسط سعیدرضا کیخا و یک برنز توسط مهدی احمدکهنی شد که از آنها تجلیل به عمل آمد. همچنین از هادی خناری نژاد هم تجلیل شد. این ورزشکار در سال 2015 رتبه چهارم آسیا را کسب کرد، اما پس از دوپینگ نایب قهرمان، او به مدال برنز رسید و امروز هم این مدال را دریافت کرد و مورد تجلیل قرار گرفت. همچنین از محمد شفیعی و محمدرضا خسرونژاد و مهدی الفتی و مربیان تیم ملی از جمله رضا خیرخواه تجلیل به عمل آمد.

از حواشی این مراسم اشک‌های خناری نژاد در زمان صحبت کردن بود که به طور رسمی از دنیای قهرمانی ژیمناستیک خداحافظی کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید