تابش: یزدانی با استقلال دو ساله بست/ با رضایی، احمدزاده و رسن غیر مستقیم مذاکره کردیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:سپاهان قهرمانی‌های زیادی در فوتبال ایران دارد و در واقع ما جام ندیده نیستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مسعود تابش در مورد فعالیت باشگاه سپاهان در بازار نقل و انتقالات گفت: از بازیکنانی که گرفتیم راضی هستیم و سعی کردیم در زمینه جوان کردن تیم حرکت کنیم. ما براساس نظر کادرفنی بازیکنان را جذب کردیم و سعی کردیم تمام قراردادهایمان را هم دو سال به بالا ببندیم، فکر می‌کنم دو سه بازیکن دیگر را هم به خدمت بگیریم. 

 

تابش در خصوص خروجی‌های سپاهان گفت: بر اساس نظر کادرفنی با برخی از بازیکنان در کمال احترام جدا شدیم و برای همه آن‌ها آرزوی موفقیت دریم. از آن‌ها بسیار راضی بودیم اما هر تیمی در هر سال شرایط متفاوتی پیدا می‌کند. تا به حال جدایی خالد شفیعی، جلال علی‌محمدی، بختیار رحمانی و حسن جعفری که همه آن‌ها بازیکنان بسیارخوب و بااخلاقی هم بودند قطعی شده و ما کوچکترین مشکلی با آنها نداشتیم، اما به هر حال شرایط طوری بود که جدا شوند. شاید در روزهای آینده هم ممکن است دو سه بازیکن دیگر از تیم جدا شوند.

 

*تمدید قرار داد کی‌روش و کومان کار سختی است

وی در مورد روند تمدید قرارداد با کی‌روش استنلی و ولادیمیر کومان با توجه به اینکه رئیس فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها توصیه کرد از جذب بازیکن خارجی خودداری کنند، گفت: به هرحال همه تیم‌ها از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند. ما از بازی این دو نفر در فصل قبل راضی بودیم و در تلاش هستیم با آن‌ها به توافق برسیم. با توجه به شرایط ارزی این کار سخت است اما در حال مذاکره هستیم و سعی می‌کنیم با شرایط مناسبی به توافق برسیم. با مدیربرنامه‌های کومان مذاکراتی داشتیم و قرار است طی روزهای آینده با مدیر برنامه‌های کی‌روش استنلی هم صحبت کنیم. ممکن است شرایطی داشته باشند که باید ببینیم می‌توانیم آن شرایط را فراهم کنیم یا نه، اما به هرحال تاکنون چیزی مشخص نشده است و در حال مذاکره هستیم.

*با رضایی، احمدزاده و رسن غیر مستقیم مذاکره کردیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد مطرح شدن نام کاوه رضایی، بشار رسن و فرشاد احمدزاده در لیست ورودی سپاهان گفت: هر سه نفر این بازیکنان، بازیکنان بسیار خوبی هستند، هنوز لیست امیر قلعه‌نویی بسته نشده است و ما دو سه نفر دیگر را هم به تیم اضافه خواهیم کرد، اما باید با آنها به توافق برسیم و این بستگی به این دارد که بخواهیم در چه پستی بازیکن جذب کنیم. ما برای هر پست، سه چهار بازیکن را مدنظر داریم، با این اسامی‌ مطرح شده، تنها مذاکراتی را به صورت ابتدایی و غیر مستقیم داشته‌ایم.

*انتقال وریا منتفی است

وی در خصوص شایعه مذاکره با وریا غفوری، گفت: من فکر می‌کنم بحث انتقال وریا غفوری منتفی است، ما با محمد منصوری قرارداد بستیم که از بهترین مدافعین کناری فوتبال ایران در فصل قبل بود و ما براساس رزومه با او قرارداد بستیم. وریا بازیکن بسیار خوبی است که قبلا هم در سپاهان بازی کرده، اما با توجه به جذب منصوری، به نظر می‌رسد برای جذب او برنامه‌ای نداشته باشیم، ضمن اینکه ما در جناح راست دفاع خوب و آماده‌ای به نام ایرانپوریان را نیز در اختیار داریم.

*از اهدای سوپر جام به پرسپولیس ناراحتیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اهدای جام بازی سوپرجام به تیم پرسپولیس که بدون انجام مسابقه برگزار شد، گفت: ما در این زمینه صحبتی نداریم.طبیعی است که ناراحت باشیم اما اعتراضی نداریم. تصمیمی است که گرفته شده و ما هم از آن تبعیت می‌کنیم. ان‌شاءالله سال بعد در سوپرجام شرکت می‌کنیم! در حال حاضر مسائل مهم تری داریم. ضمن اینکه سپاهان قهرمانی‌های زیادی در فوتبال ایران دارد و در واقع ما جام ندیده نیستیم.

*هرچه تلاش کردم، یزدانی با ما 2ساله نبست

تابش در خصوص مسئله جدایی سیاوش یزدانی از سپاهان اظهار داشت: یزدانی بازیکن بااخلاقی است و ما حدود ۷ ساعت با او صحبت کردیم، خواسته‌هایی داشت که به توافق نرسیدیم در صورتیکه تمایل داشتیم که او در سپاهان بماند. من شنیده‌ام که با استقلال قرارداد دو ساله بسته در صورتی که من هر چه تلاش کردم با ما دو ساله نبست و گفت که یک‌ساله می‌بندم! او به من گفت اجازه بدهید اگر پیشنهاد خارجی داشتم از آن استفاده کنم، اما من نمی‌توانستم حتی یک هفته صبر کنم.

دیدگاه تان را بنویسید