مهدی تاج: در فوتبال باید آرایش دفاعی مقابل تحریم‌ها داشته باشیم

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه سرمربی تیم ملی داخلی خواهد بود یا خارجی، گفت که با رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تحریم‌ها، فوتبال هم باید آرایش دفاعی به خود بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج در حاشیه برگزاری مجمع عمومی و سالیانه هیئت فوتبال استان قم درباره بحث انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: سرمربی تیم ملی را انتخاب خواهیم کرد و همه تلاش‌مان این است به سرعت سرمربی جدید را معرفی کنیم. در این راه موانعی غیر قابل ذکری داریم که برخی از آنها مربوط به بحث ارز و مبادله اسناد است. همچنین اطلاعاتی به برخی مربیان داده‌اند که ایران نمی‌تواند پول را انتقال بدهد و واریز کند. ما هم نمی‌خواهیم به این مسائل دامن بزنیم، اما مطمئن هستیم این اتفاق و انتخاب سرمربی رخ می‌دهد و ما هم بحث انتقال پول را حل می‌کنیم.

وی در واکنش به این مسئله که انتخاب سرمربی تیم ملی دیر شده و آیا همچنان به دنبال مربی خارجی هستند، اظهار داشت: ما از ابتدا هم دنبال مربی خارجی بودیم و هنوز اتفاقی هم رخ نداده است که دیر شود. فقط فیفادی اول بوده که از دست رفت و آن زمان کی‌روش تازه رفته بود. بعد از آن نه فیفادی و نه بازی دوستانه در میان بوده که از دست بدهیم. اکنون هم باید خودمان را برای بازی دوستانه با سوریه و کره‌جنوبی آماده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه برای انتخاب سرمربی تیم المپیک خیلی شفاف اعلام شد مربی ایرانی انتخاب می‌شود و آیا برای انتخاب سرمربی تیم ملی شفاف می‌گوید که مربی داخلی انتخاب خواهد شد یا خارجی، عنوان کرد: مقام معظم رهبری اعلام کردند برای مقابله با تحریم‌ها باید آرایشی بگیریم و این آرایش در کشور وجود دارد، ما هم گفته‌ایم در فوتبال باید این آرایش دفاعی مقابل تحریم‌ها را داشته باشیم. به همین دلیل دیروز 16 تیم لیگ برتری را جمع کردیم و گفتیم که ما هم باید آرایشی داشته باشیم. با مدیران باشگاه‌ها صحبت کردیم که اگر هم می‌خواهند بازیکن خارجی بیاورند، باید کیفیتش بسیار بالاتر از بازیکنان داخلی باشد. نه اینکه بازیکن خارجی بیاوریم که با آنها دچار مشکلات جدی شویم و همین‌ها برای ما موانعی ایجاد کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید