به دنبال ایجاد یک بانک اطلاعاتی بزرگ فوتبالی هستیم

مهدی تاج: از کی روش باید تمام قد حمایت کنیم/ فقط برزیل را در این گروه کم داشتیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این قرعه زندگی است، نه مرگ؛ به تیم ملی ایران خیلی امیدوارم و آرزو بر جوانان عیب نیست، چرا که با تیم های قدرتمندی همگروه شده ایم و گروه ما، گروه قهرمانان باید لقب می گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال گفت: نتیجه به دست آمده در انتخابات، نشان داد که جواد ششگلانی در این مدت کار کرده است. رای اکثریت اعضا به جواد ششگلانی، مسئولیت وی را دوچندان می کند و باید تلاش بیشتری در این راه کند.

وی افزود: از سایر کاندیداها تشکر و قدردانی می کنم که نتیجه حاصل شده در این انتخابات را با کمال احترام پذیرفتند و این موضوع درس بزرگی است.

تاج گفت: انتقاد کردن، زمینه رشد و شکوفایی را فراهم می کند و انتقاد کردن باید با آداب خاص خودش همراه باشد و خوشحالم که فضای خوبی در مجمع عمومی آذربایجان شرقی وجود داشت.

رییس فدراسیون فوتبال بیان کرد: نتیجه به دست آمده، نشان داد که آقای ششگلانی در این مدت کار کرده و این موضوع به معنای برد و باخت نیست و از امروز، مسئولیت وی بیش از پیش می شود و باید تمام قد به فکر فوتبال این استان باشد.

وی ادامه داد: فوتبال آذربایجان شرقی، تمایز خاصی با سایر استان های کشور دارد و هر دو تیم لیگ برتری این استان، خیلی عالی کار می کنند و این استان، در مجموع 30 تیم در مسابقات کشوری دارد و ارزیابی خود من بسیار مثبت است.

تاج گفت: ما در کشورمان مزیتی داریم و می توانیم با هزینه بسیار کم، در رشته فوتبال ساحلی نتیجه خوبی بگیریم و توصیه من به آقای ششگلانی، این است که به رشته فوتبال ساحلی توجه ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: نیمی از جمعیت کشور ما را بانوان تشکیل می دهند و باید سرمایه گذاری خود را در بخش بانوان افزایش دهیم.

تاج اظهار کرد: در بخش پایه نیز برای جلوگیری از بازماندن فوتبالیست ها از تحصیل، کشور را به 9 منطقه تقسیم کرده ایم تا سفرهای مکرر تیم های پایه برای برگزاری مسابقات، مانع تحصیل بازیکنان نشود.

رییس فدراسیون فوتبال بیان کرد: به دنبال ایجاد یک بانک اطلاعاتی بزرگ فوتبالی هستیم و حتی ITC بازیکنان نیز به صورت مکانیزه صادر می شود تا مشکلات قبلی، دوباره تکرار نشود و خیلی خوشحالم که وضع فوتبال کشورمان بسیار خوب است.

وی درخصوص قرعه تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه گفت: این قرعه زندگی است، نه مرگ؛ به تیم ملی ایران خیلی امیدوارم و آرزو بر جوانان عیب نیست، چرا که با تیم های قدرتمندی همگروه شده ایم و گروه ما، گروه قهرمانان باید لقب می گرفت و فقط برزیل را در این گروه کم داشتیم.

وی افزود: هفت بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی پیش بینی کرده ایم و در جام جهانی نیز، کمپ لوکوموتیو روسیه را در نظر گرفته ایم که یکی از بهترین کمپ های جام جهانی است. از کارلوس کی روش باید تمام قد حمایت کنیم و ارزیابی خود من از عملکرد این مربی، مثبت است و امیدوارم همه مثل من فکر کنند تا تیم ملی را در بهترین شرایط راهی جام جهانی بکنیم.

تاج افزود: از وزارت ورزش و جوانان نیز تشکر ویژه ای دارم که نیمی از هزینه های تیم ملی فوتبال را تقبل خواهند کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید