تیم فوتبال بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش دارد

تاج: مباحث ملی فراتر از رنگ‌هاست

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد، فوتبال ایران در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج پس از پایان نشست امروز (پنجشنبه) با حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: فوتبال ما در مقطع حساس کنونی بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد. این وظیفه همه خانواده فوتبال است که در این مسیر همگام باشند. از آقای گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم که توفیقات بسیار خوبی به دست آورده‌اند و همواره تلاش کرده‌اند تا در راه دوستی هر چه بیشتر جامعه فوتبال گام بردارند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: در فرصت کوتاه پیش از برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران، فدراسیون فوتبال در کنار باشگاه پرسپولیس بود تا در برگزاری این مسابقه همراه و همگام با نماینده ایران عزیز باشد. خوشحالیم امروز و با گذشت چند هفته از این مسابقه، همچنان برگزاری باشکوه این دیدار مورد بحث محافل ورزشی است.

تاج افزود: به طور حتم، با پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا همه توجهات بیش از پیش به تیم ملی و رقابت‌های جام ملت‌هاست و تمامی علاقه‌مندان و مردم عزیز در کنار باشگاه‌ها، هوادار تیم ملی هستند. به صورت کلی، مباحث ملی فراتر از رنگ‌هاست. همان‌طور که دیشب و در حاشیه برگزاری مراسم بهترین‌های سال آسیا در عمان تأکید کردم که جای علیرضا بیرانوند در این مراسم خالی است و این را وظیفه خود می‌دانیم همه در کنار فوتبال ملی باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید