به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه پیشوا با تأکید بر لزوم مبارزه با فساد و مدیران ضعیف گفت: دولت و دستگاه قضا باید با دم کلفت های جامعه برخورد جدی کنند، اینکه عده ای اخلالگر با خیانت خود چند صد هزار سکه و مقادیر زیادی ارز در اختیار دارند موضوعی است که باید به آن رسیدگی شود.
وی افزود: مسئولانی که با سوء مدیریت خود جامعه را به چالش کشیده و مردم را نسبت به رهبری و نظام بدبین می کنند چطور جواب 11 هزار مادر داغدیده ای که هنوز استخوانی از جسد فرزندشان نیز نیامده و 40هزار اسیر زندان های مخوف بعث عراق را بدهند.
وی تأکید کرد: کسانی که امروز دم از مذاکره با آمریکا می زنند و ادعای روشنفکری دارند ، هر که باشند و هر تفکری هم داشته باشند خائن به مردم و نظام هستند ، چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب کارشناسان 80 درصد از مشکلات جامعه به دلیل سوء مدیریت مسئولان است و هیچ ربطی به تحریم های آمریکا ندارد.
باقری گفت : 6 سال توان ملت به خاطر مذاکره و ترس از جنگ صرف امور تهی و پوچ شد ؛ دولت بداند همچنان حمایت مردم و رهبری دارد چرا که اگر حمایت رهبری نبود حتی یک روز هم مردم با این وضعیت دوام نمی آوردند.
امام جمعه پیشوا با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان گفت: عدم تخصیص اعتبارات لازم برای ساخت مترو ، بیمارستان و ورزشگاه ، تعطیلی پروژه جاده متصل کننده پیشوا به محور قم و گرمسار، تعطیلی ساخت پایانه صادرات محصولات کشاورزی و مشکلات کشاورزان شهرستان به دلیل نبود حق آبه کشاورزی این شهرستان را بیش از پیش محروم ساخته است.
باقری افزود: طی این مدت حتی یک وزیر نیز به شهرستان پیشوا نیامده است، مردم و مسئولین باید همراه باشند ، از نخبگان سیاسی و نفوذی ها درخواست داریم اختلاف را کنار بگذارند و به دنبال مطالبه گری باشیم.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.