فرشاد اسکندری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه شهرستان ری از جاده های روستایی متعددی برخوردار است، افزود: عده ای از افراد سوجو و فرصت طلب در حاشیه راه ها و جاده های این شهرستان مبادرت به تخلیه نخاله می کنند که تبدیل به معضلی در این منطقه شده است.
وی تصریح کرد: تخلیه نخاله های ساختمانی در حاشیه مزارع، جاده ها و حتی مقابل خانه های شهروندان در خیابان های شهرهای جنوبی تهران باید به نوعی مورد رسیدگی قرار می گرفت و تشکیل این کارگروه می تواند این معضلات را حل کند.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری یادآور شد: بر اساس این کارگروه، پلیس و راهداری به صورت گشت نامحسوس در جاده های این شهرستان تردد می کنند تا هر کامیون و وسیله نقلیه متخلف را توقیف کند.
اسکندری تصریح کرد: کارگروه حفظ حریم جاده ای در طول 24 ساعت شبانه روز به صورت نامحسوس در جاده های ری اقدام به گشت زنی کرده و با افراد متخلف به شدت برخورد می کند.
وی ضمن تشکر از خبرگزاری ایرنا در انتشار گزارشی مبنی بر« تاخت و تاز شبانه خاورهای نخاله به جنوب پایتخت » افزود: پیامد این گزارش موجب شد تا مسئولان مربوطه با نگاه حساس تری نسبت به موضوع تخلیه نخاله در این منطقه توجه کنند و تشکیل این کارگروه که در دستور کار قرار داشت به سرعت تشکیل شد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر از مهمترین شهرهای استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
شهرستان ری دارای 3 هزار کیلومتر راه همسنگ، 190 کیلومتر راه فرعی، 175 کیلومتر راه روستایی و 65 کیلومتر آزاد راه است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.