علی زندی فر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طول جاده اراک - توره 40 کیلومتر است که در این عملیات 10 کیلومتر روکش آسفالت، 25 هزار مترمربع لکه گیری و 12 هزار متر درزگیری انجام می شود.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت این جاده با اعتباری بالغ بر 37 هزار میلیارد ریال انجام و تا 6 ماه آینده به طول می انجامد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: 16 هزار خودرو سبک و سنگین روزانه به طور متوسط از محور اراک - توره تردد می کند.
زندی فر گفت: این طرح با هدف افزایش ایمنی جاده های مواصلاتی، آسایش مسافران و کاهش سوانح ترافیکی انجام شده است.
وی از انجام عملیات طرح لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت جاده اراک - سلفچگان و کنارگذر کلانشهر اراک خبر داد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال شامل هشت کیلومتر آسفالت، 10 هزار مترمربع لکه گیری و 12 هزار متر درزگیری انجام شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اظهار داشت: عملیات اجرای لکه گیری و روکش آسفالت جاده اراک - سلفچگان و کنار گذر اراک در مدت 10 ماه انجام شده است.
حوادث ترافیکی در جاده اراک - توره در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد کاهش یافته است.
شش هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده و روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای این استان تردد می کنند.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.