به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های این هفته نماز جمعه دماوند به دیدار رئیس جمهور و اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: معظم له نکات مهمی را به دولتمردان جهت ساماندهی اوضاع کشور به ویژه در حوزه اقتصادی متذکر شدند.
وی تصریح کرد: به فرموده ایشان شرط عبور از مشکلات موجود، تهیه نقشه راه اقتصادی با ثبات است تا مردم و فعالان اقتصادی تکلیف خود را بدانند و با احساس ثبات و آرامش بیشتری فعالیت های اقتصادی را انجام دهند.
خطیب جمعه دماوند با اشاره به دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مسئولان باید با مردم ارتباط نزدیکتری برقرار کنند تا تمامی مشکلات به ویژه در بخش اقتصادی را حل کنند.
وی عنوان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ نباید مشکلات کشور را معطل برجام کرد بلکه با برنامه ریزی درست و حرکت در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی می توان قوی تر عمل کرد و این مهم منوط به برخورد قاطع با متخلفان و مفسدان اقتصادی است.
وی ادامه داد: قدرت های شرق و غرب به خوبی می دانند که جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در امنیت منطقه دارد و می تواند تعداد زیادی از کشورهای منطقه را همگرا کند، ضمن اینکه از زیرساخت های مستحکم انرژی برخوردار است.
وی با بیان اینکه امروز بین آمریکا و اروپا اختلافات جدی وجود دارد، گفت: سفر نماینده عالی رهبر معظم انقلاب و حامل پیام رئیس جمهوری به روسیه با توافقات بزرگ اقتصادی همراه بود و به نقطه های درخشانی رسید که اگر این توافقات اجرایی شود اقتصاد ایران یک جهش بزرگ را تجربه خواهد کرد.
امام جمعه دماوند در ادامه خطبه ها ضمن گرامیداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) بیان کرد: امام رضا (ع) الگوی اخلاق و رفتار اسلامی بودند و تفکر ولایت اهل بیت (ع) و پیوستگی به خاندان پیامبر در دنیای اسلام بر اساس مکتب این امام بزرگوار گسترش یافت.
وی ادامه داد: یکی از برکات امام رضا(ع) بیان احادیث نورانی برای هدایت انسان ها است که امیدواریم معارف رضوی توسط سخنرانان و وعاظ گرامی در این دهه برای مردم بیان شود.
تهرام/7246//6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.