به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر افزود: خروج آمریکا از برجام با اقدام جنون آمیز دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور صورت گرفت.
وی بیان کرد: آنها در آغاز اجرای برجام نیز در این توافق بین المللی حضور نداشتند ولی در شب گذشته بطور رسمی از آن خارج شدند.
خدری ادامه داد: در این ارتباط انتظار داریم همه مسئولان کشور یکصدا در موضعی مقتدرانه جواب یاوه گویی های ترامپ را بدهند.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون برجام اظهار داشت: مقام معظم رهبری بیان داشتند در صورتی که طرف غربی برجام را پاره کنند ما آن را به آتش می کشیم که این اقدام امروز توسط نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس رقم خورد.
این نماینده مجلس ادامه داد: آمریکا و مدعیان حقوق بشری بدون شک نتیجه این یاوه گویی ها را خواهند دید.
خدری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: فراهم شدن زمینه بازگشت تجار و بازرگانان مهاجرت کرده استان بوشهر به استان های همجوار برای رونق و خارج شدن اقتصاد این استان از رکود ضروری است.
وی ادامه داد: بخشی از دلایل کوچ تجار و بازرگانان بوشهری به استان های همجوار به دلیل سخت گیری های بیش از حد قانونی رخ داده که در این شیوه برخورد باید بازنگری لازم صورت گیرد.
خدری ادامه داد: در ارتباط با کالای همراه ملوان (ته لنجی) انتظار است با تدابیری اساسی دغدغه مردم ساحل نشین استان بوشهر برطرف شود.
وی افزود: امیدواریم با لحاظ راهکاری قانون علاوه بر ساماندهی کالاهای همراه ملوان معیشت مردم استان بوشهر نیز تامین شود.
در این آیین با تقدیر از بهروز قره بیگی، منصور بازیار به عنوان سرپرست ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر معرفی شد.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.