حجت الاسلام والمسلمین جمال هادیان، درخطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهردماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع این شهربرگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: صدق و صفا و ساده زیستی و خدمت بی منت و اطاعت از رهبری و دشمن شناسی از ویژگی های این دو شهید بود و هر ساله از دوم تا نهم شهریور هفته دولت نام گرفته است.
وی ادامه داد: باور ما از هفته دولت این است که راه و روش مسئولان تا چه اندازه با سیره و روش این دو شهید همخوانی داشته، چقدر روحیه جهادی دارند، تا چه اندازه ساده و صمیمی به مردم خدمت می کنند و با چقدر مسئولیت خود را در مقابل شهدا و مردم ادا کردند.
امام جمع موقت شهرستان دماوند عنوان کرد: همواره شاهد هستیم که رهبر معظم انقلاب دردیدار با مسئولان دولت مطالبات مردم وظایف دولتمردان را بیان کردند و این هفته بهترین فرصت برای ارائه گزارش دولت در جهت خدماتی است که به مردم می شود.
امام جمعه موقت دماوند شهرستان دماوند ضمن تشکر از زحمات دولت یازدهم، گفت: امروز دولت دوازدهم بهترین فرصت را دارد که به شعارهای انتخاباتی خود برای رفع مشکلات اقتصادی و تولیدی عمل کند و هم به مطالبات رهبری که آیینه خواسته های مردم است توجه کنند و با پرهیز از دو قطبی های فرصت سوز در جهت رفع مشکلات اقتصادی تلاش نماید.
وی دررابطه با وظایف مردم درمقابل دولت نیز گفت: اولین وظیفه دبیر دفاع واقع بینانه و دوم نقد منصفانه است که لازمه این کار صبر دولت در تمام سطوح است.
امام جمعه شهرستان دماوند در ادامه به بخشی از فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری در همدان اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت هایی که در منطقه داریم نباید از جوانان غفلت کنیم و نگذاریم در دام شیطان گرفتار شوند، زیرا آنان سرمایه کشور هستند.
وی بیان کرد: جوانان مومن و مدافعان حرم سرمایه های معنوی ما هستند و یک نمونه بارز آن، شهید حججی است که حجتی برای همگان است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.