به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید ولی الله مهدوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود: بدنه نظام چه مجلس، دولت و قوه قضائیه باید در مقابل با این موضوع پاسخ مناسب و جامعی با توجه به ماهیت نظام و انقلاب بدهند.
وی با اشاره به اینکه باید راهبرد اجرایی و مناسب عمل کنیم، گفت: بهترین راهبرد برای مقابله با تحریم ها لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: در بحث اقتصاد که یکی از حوزه های آسیب پذیر ماست،باید سیاست ها و برنامه های مناسبی اجرا شود و با ترمیم این حوزه ،آثار این تحریم ها را به حداقل برسانیم.
امام جمعه موقت اندیمشک گفت: علت اصلی تحریم ها ماهیت ظلم ستیزی جمهوری اسلامی است که پس از انقلاب اسلامی از طرف استکبار به خصوص آمریکا تشدید شد.
وی افزود: این تحریم ها که با اکثریت قاطع آرا تصویب شد در حقیقت نشان دهنده در خطر بودن منافع آمریکا است.
حجت الاسلام مهدوی اظهار کرد:تحریم ها و تهدیدهای دشمنان هیچ گاه نتوانسته در اراده محکم و وحدت ملت ما خللی ایجاد کند ،چه بسا چنین بدعهدی و تحریم هایی عزم ملت ایران اسلامی را برای مقابله با استکبار دوچندان کند
.
امام جمعه موقت اندیمشک عامل دیگر این تحریم ها را پیروز های جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت: این تحریم ها به مقابله نظام سلطه و تحریم ها با جمهوری اسلامی و به پیروزی ها ی جبهه مقاومت بخصوص در عراق و سوریه برمی گردد.
وی بیان کرد:پیروزی های پی در پی مسلمانان در مقابل استکبار و دست نشانده های آنها ، همواره خشم و وحشت را برای استکبار جهانی به دنبال داشته است.
وی با اشاره به دهه کرامت گفت:دهه کرامت فرصتی برای احیای ارزش‌ های الهی و تبیین سیره و روش زندگی ائمه اطهار (ع) است و اجرای برنامه های مناسب در این ایام ضرورت دارد.
امام جمعه موقت اندیمشک به سالروز اقامه اولین نماز جمعه اشاره کرد و افزود:برگزاری اولین نماز جمعه بعد از انقلاب در پنجم مرداد ماه در واقع منشا خیر و برکت برای نظام اسلامی بوده و باید از ظرفیت معنوی نماز جمعه که از برکات انقلاب و یادگار امام راحل است به بهترین شکل بهره گرفت.
7281/6002
خبرنگار:زهرا دهقان**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.