به گزارش ایرنا، رضا گلمحمدی عصر سه شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی از بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 توکیو که در استانداری تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هجدهمین مسابقات آسیایی 67 ورزشکار ، 33 نفر در پاراآسیایی و 40 سرپرست و مربی از تهران در این رویداد بین المللی حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: از این تعداد 27 نفر نیز بانوان را تشکیل می دهند که امیدواریم بتوانیم در رقابت های پیش رو مدال های ارزشمندی را برای کشورمان به ارمغان آوریم.
گلمحمدی با اشاره به اینکه برای ایجاد انگیزه و تشویق ورزشکاران در این رویداد آسیایی تاکنون 300 میلیون تومان برای هزینه ایاب و ذهاب پرداخت شده است گفت: این مبلغ به مدت 4 ماه از ابتدای اردیبهشت ماه تا پایان تیرماه (قبل از مسابقات آسیایی) پرداخت شده که امیدواریم بتوانیم گوشه ای از مشکلات و هزینه ایاب و ذهاب ورزشکاران برطرف کنیم.
وی همچنین در خصوص جوایز و مبالغ درنظر گرفته شده برای ورزشکاران مدال آور در این رویداد آسیایی اظهار داشت: برای نشان طلا، نقره و برنز آسیایی به ترتیب 50، 30 و 20 میلیون تومان و همچنین برای مدال آوری ورزشکاران پارا آسیایی نیز 30، 20 و 15 میلیون تومان پیشنهاد شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درخصوص اشتغال، مسکن و ازدواج نیز افزود: این موضوعات باید در جلسه ستاد اشتغال استان مطرح کرد ولی این موضوع برای تمامی ورزشکاران امری حیاتی و مهم به شمار می رود و در صدد هستیم در جلسات پیش روی استانداری مشکلات مدال آوران را حل کنیم.
هجدهمین مسابقات آسیایی جاکارتا از 27 مرداد ماه تا 12 شهریورماه در اندونزی برگزار می شود که طبق آخرین جلسه ستاد هماهنگی 380 ورزشکار از سراسر کشور در قالب 29 فدراسیون به این دوره از مسابقات اعزام خواهند شد.
جلسه ستاد پشتیبانی از بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 توکیو به ریاست محمد حسین مقیمی استاندار تهران و با حضور فریبا محمدی معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان ، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، محمد صادق حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از روسا و هیات های ورزشی تهران در محل استانداری برگزار شد.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.