به گزارش ایرنا، سید محمدتقی علوی روز دوشنبه در نشست ساماندهی امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد تنها استان فاقد خانه جوان در کشور است.
وی افزود که عملیات ساخت خانه جوان به زودی و با حمایت دولت در شهر یاسوج مرکز استان آغاز می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت که اجرای این طرح با مشکل نبود زمین مناسب مواجه بوده که امید است با کمک دستگاه های اجرایی این استان چنین معضلی هر چه سریعتر برطرف شود.
علوی بیان کرد: توجه جدی تر به مطالبات، انتظارها و تأمین نیازمندی های جوانان از دغدغه های اصلی و جزء اولویت های کاری دولت یازدهم است.
وی عنوان کرد که حمایت همه جانبه از جوانان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان قشر پویا، فعال و آینده ساز و سرمایه اصلی این استان ضروری است.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفر 18 بهمن سال 1395 خود به کهگیلویه و بویراحمد در نشست با جمعی از اعضای هیأت های ورزشی و مسئولان سازمان های مردم نهاد این استان در یاسوج گفته بود که 500 میلیارد ریال در بودجه سال 1396 کشور در قالب یک ردیف خاص برای ساخت خانه های جوان پیش بینی شده است.
سلطانی فر در این نشست اعلام کرده بود: خانه جوان تاکنون در 13 استان کشور ایجاد و راه اندازی شده و تا سه ماه آینده نیز 18 استان دیگر دارای خانه جوان می شوند.
خانه جوان مکانی مناسب برای طرح، بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات جوانان در زمینه های مختلف اعم از اشتغال و ازدواج است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.