ابراهیم بابازاده روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح براساس نظارت های میدانی مدیران و کارشناسان شهری از امروز به مدت 15 روز انجام می شود.
وی افزود: این طرح با توزیع 750 تن آسفالت در مساحت سه هزار و 300 متر مربع همراه خواهد بود که با اجرای آن بخش عمده ای از نیازهای عمرانی محلات برطرف می شود.
وی گفت: این طرح درخیابان های ورامین، ابن بابویه، شهید غیوری، فدائیان اسلام، شهید صمدی، شهید داسار، دیلمان، کمیل، امامزاده ابوالحسن،13 آبان، شهید رضازاده، شهید امانی، شهید صحرایی، جاده معدن، شهید قزاقی، گلبرگ، دهخدا، قدس، والفجر، شهید اردستانی، صفائیه، شهید بیات، شهید فدایی،علائین، جاده قم،امین آباد ، شهید رجایی، شهید ثابت نیا و شهید عرب خواری در شهرری اجرا می شود.
بابازاده مرمت معابر روستایی این منطقه را از دیگر موقعیت های اجرای این طرح بیان کرد و گفت: 45 موقعیت لکه گیری آسفالت در ناحیه هفت منطقه 20 شامل روستاهای قلعه نو، طالب آباد، اسلام آباد و غنی آباد پیش بینی شده است.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 20 یادآور شد: با توجه به بارندگی های اخیر، عملیات توزیع آسفالت با لحاظ شرایط آب و هوایی مناسب انجام می شود تا بر طبق استانداردهای فنی، فعالیت ها اثرگذار و با کیفیت به اجرا برسد.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.