به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای سازمان همیاری های استان قم طی سخنانی بر ضرورت شفافیت ساختار مالی نهادها و سازمان های دولتی قم تاکید کرد.
وی با اشاره به ضرورت حاکمیت مدیریت بهره ور سازمان همیاری های استان قم گفت: اگر در گذشته مدیریت بهتری در این مجموعه بود، امروز این سازمان می توانست شهرداری ها را در انجام ماموریت ها حمایت کند.
صادقی ادامه داد: در فعالیت های سازمان باید مدیریت واحد اعمال شود و اعضای این سازمان نسبت به اجرای برنامه ها متعهد باشند.
وی همچنین نگاه به نهادهای حمایتی از جمله استانداری و شهرداری را موجب عدم موفقیت دانست و تصریح کرد: نگاه بازرگانی باید در سازمان همیاری شهرداری ها حاکم شود و بدون کمک سایر بخش های دولتی بتواند به توسعه و رشد اقتصادی دست یابد.
وی خاطرنشان کرد: سودآوری این سازمان می تواند به توسعه فعالیت های عمرانی شهرداری های بخش های قم منجر شود.
در این جلسه گزارشی از صورت های مالی سازمان همیاری های استان قم و برنامه های این سازمان برای سال 97 ارائه شد.

** طرح جامع توسعه فضای سبز قم تدوین شود
استاندار قم همچنین در جلسه شورای فضای سبز استان قم با اشاره به فقدان چشم انداز کارشناسی در زمینه توسعه فضای سبز در قم خاطرنشان کرد: طرح جامع فضای سبز استان با 2 رویکرد درون شهری و برون شهری در سال 97 تهیه و تدوین شود.
صادقی در ادامه با بیان این که بحث آب و خاک با یکدیگر مرتبط بوده و حفظ آنها باید توام با هم باشد گفت: در کمیته ای ذیل کارگروه توسعه فضای سبز بحث آب و خاک بررسی شود.
وی بحث کاشت گیاهان سازگار با شرایط آب و هوایی استان قم را نیز مورد توجه قرار داد و افزود: تعیین گونه های سازگار با اقلیم با حضور دستگاه های مرتبط صورت بگیرد.
وی افزود: توسعه فضای سبز در راستای بازآفرینی پایدار فضای شهری انجام شود.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.