وزیر کار در جریان سفر به شهر قم با تعدادی از مردم این شهر در خیابان صفاییه به‌صورت مستقیم گفت‌وگو کرد و مشکلات‌شان را شنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علی ربیعی که امروز پنجشنبه همزمان با هفته کارگر و به منظور دیدار با علما و مراجع تقلید به شهر قم سفر کرده با تعدادی از مردم این شهر نیز به صورت مستقیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

ربیعی پس از دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی به‌صورت پیاده به سمت دفتر آیت‌الله وحید خراسانی حرکت کرد و به این منظور خیابان صفاییه قم با برخی از مردم به صورت رودررو و بدون واسطه گفت‌وگو کرد و مشکلاتشات را شنید.

وزیر کار ابتدا به یک فروشگاه پخت نان سنتی و خشکه پزی در خیابان صفاییه رفت و با کارگر این فروشگاه گفت‌وگو داشت. خباز این فروشگاه نان سنتی هم اشاره کرد که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار ندارد و بسیار امیدوار است که این مشکل برطرف شود.

ربیعی در ادامه با یک کارگر خدمات شهری شهرداری قم هم گفت‌وگو کرد و ضمن تبریک هفته کارگر به او از مشکلاتش جویا شد. این کارگر خدمات شهری هم خطاب به وزیر کار گفت: حقوق ما در دست پیمانکار است و در بسیاری  موارد با تاخیرهای چندماهه پرداخت می‌شود و همین مورد سبب ایجاد مشکلاتی برای من و خانواده‌ام شده است.

وزیر کار در ادامه با برخی از مردم هم که در خیابان صفاییه قم به او رجوع کرده بودند گفت‌وگو و ضمن شنیدن مشکلاتشان نامه‌هایی از آنان گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.