به گزارش خبرنگار ایرنا؛ معوقات حقوق، عیدی و سنوات سال 95 کارگران در 13 اسفند و نیز پنج ماه حقوق معوق پرسنل و کارگران سال 96 شهرداری کنگاور در 28بهمن امسال پرداخت شد و به گفته شهردار تمام تلاش شهرداری پرداخت به موقع حقوق پرسنل و کارگران است.
رامین صادقی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز به کار خود در 25آذر امسال اظهار کرد: تمام تلاش بنده و اعضای شورای اسلامی شهر کنگاور پرداخت بدهی و معوقات کارگران و پرسنل بود و خوشبختانه با تلاش همگانی توانستیم این امر را محقق کنیم.
وی با بیان اینکه شهرداری کنگاور 12میلیارد ریال بابت بدهی تامین اجتماعی و معوقات کارگران بدهکار بود، گفت: از این مبلغ هفت میلیارد ریال بدهی تامین اجتماعی بابت بیمه کارگران و پنج میلیارد ریال دیگر نیز حقوق و معوقات کارگران و پرسنل شهرداری کنگاور در سال 95بود که پرداخت شد.
وی همچنین به پرداخت عیدی و حقوق تمام پرسنل اداری و شرکتی شهرداری در بهمن امسال خبر داد و گفت: 15میلیارد ریال نیز برای این مورد پرداخت شد.
شهردار کنگاور مجموع پرسنل و کارگران شهرداری کنگاور را 250نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 170نفر کارگر و 80نفر پرسنل اداری هستند.
رئیس شورای شهر اسلامی کنگاور نیز با تشکر از همه کارگران زحمت کش و بی ادعا و صبور شهرداری گفت: از صبر و تحمل کارکنان و کارگران عزیز و زحمتکش شهرداری و خانواده های آنها و همکاری و همیاری آنان در این مدت کمال تشکر را داریم و از این عزیزان درخواست می کنیم با همکاری و همراهی بیشتر شهرداری را در ادامه راه پر نشیب خدمت به مردم شریف کنگاور یاری رسانند.
سوسن سلیمان آبادی در گفتگو با خبرنگار ایرنا همچنین از شهردار کنگاور در تامین اعتبارات معوقات قدردانی کرد و افزود: تمام دغدغه اعضای شورا در این مدت پرداخت مطالبات کارگران و پرسنل بود و با رایزنی های گسترده با استانداری و فرمانداری خوشبختانه توانستیم از محل اعتبارات جاری شهرداری این بدهی ها را پرداخت کنیم.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.