به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بابلسر ،شهردار بابلسر با تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین اظهار کرد: این نشست در واقع تجلیل از همسران گرانقدر شهدایی است که فرزندانشان در شهرداری بابلسر مشغول به کار هستند و افتخار داریم در این مجموعه در اختیار این بزرگواران هستیم.
وی با بیان اینکه سالروز وفات ام البنین را بهانه ای قرار دادیم تا از رشادت ها و زحمات همسران و مادران شهدای گرانقدر تجلیل شود،گفت: امروز همه ما این باور را داریم که اگر امنیت در کشور ما وجود دارد ، به برکت خون شهدا است.
شهردار بابلسر با بیان اینکه خانواده شهدا در سخت ترین شرایط کشور، فرزندان و همسران خود را به این انقلاب تقدیم کردند ، عنوان کرد: امروز خدمت به شما وظیفه ماست و ما باید خون شهدا و راه آنان را پاس بداریم و از این فرهنگ اصیل حفاظت کنیم.
شفیعی با بیان اینکه امیدوارم همه مدیران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی بتوانند رهرو واقعی شهدا باشند، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و رفع آن از جمله برنامه های ما در شهرداری بابلسر است.
شهردار بابلسر همچنین در پایان از بازدید خانواده های شهدا از مناطق عملیاتی جنوب با همکاری شورا و فرماندهی سپاه خبر داد.
وی در پایان از خسروی رئیس شورا ، خانم بهار نائب رئیس شورا ، بنیاد شهید شهرستان و فرماندهی سپاه بابلسر تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه رئیس شورای شهر نیز با تسلیت به وفات ام البنین اظهار کرد: امروز را که مصادف با وفات ام البنین است بهانه ای قرار دادیم تا بتوانیم از رشادت های شما ،خانواده محترم شهدا قدردانی کنیم.
هوشیار خسروی تصریح کرد: از دست دادن عزیزان در راه وطن افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود و این روز بهانه ای است که ذره ای از محبت شما جبران شود.
نائب رئیس شورای شهر بابلسر نیز با تقدیر از شهردار بابلسر اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است که شهردار شهر ما حامی و پشتیبان خانواده های معزز شهداست و در واقع با آغاز فعالیت مهندس شفیعی زمینه ای در شهرداری بابلسر فراهم شد تا فرزندان شهدا به جایگاه واقعی خود دست یابند.
فاطمه بهار همچنین در ادامه گفت: افتخارم این است وارد مجموعه ای شدم که فرزندان شهدا الگوی اخلاقی برای دیگران بوده و بسیار متعهد و مسئولیت پذیر هستند.
وی با بیان اینکه در چند سال گذشته هیچ توجهی به فرزندان شهدا نشده است، گفت: امیدوارم این نشست ها به صورت مداوم و فصلی برگزار و به مشکلات این خانواده های عزیز رسیدگی شود.
فرمانده سپاه بابلسر نیز اظهار کرد: از کار خوب مجموعه شهرداری بابلسر و در راس آن مهندس شفیعی تشکر می کنم که این موقعیت را فراهم کرد که در کنار خانواده شهدا باشیم.
حسین نژاد در ادامه به نقش زنان از ابتدای شکل گیری اسلام تا کنون اشاره کرد و افزود: زنان در دوران انقلاب نیز نقش مهمی در صیانت و حفاظت از کشور داشته اند و در قبل انقلاب نیز نقش زنان بسیار بارز و برجسته بود.
وی به اقدامات انجام شده از سوی سپاه شهرستان بابلسر برای خانواده های شهدا از جمله احداث و تجهیز ساختمان مسکونی اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک بازدید از خانواده های شهدا شهرداری بابلسر از مهم ترین برنامه های ما خواهد بود.
همسران شهدا نیز در این نشست ضمن بیان مشکلات خود به شهردار و اعضای شورای شهر خواهان رسیدگی و رفع این مشکلات شدند و برای شرایطی که از سوی شهرداری فراهم شد تا آنها بتوانند برای نخستین بار مشکلات خود را به طور مستقیم و چهره به چهره مطرح کنند تقدیر و تشکر نمودند.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا لوح و تندیس از همسران شهدای شهرداری بابلسر تجلیل به عمل آمد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 874201
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.