کامران گردان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از وقوع حادثه دلخراش زلزله در استان کرمانشاه و تسلیت به هموطنان و خانواده جان‌باختگان، اظهار کرد: پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب پیرامون کمک رسانی تمامی ارگان‌ها به زلزله‌ زدگان، نسبت به حمایت همه جانبه از حادثه دیدگان تصمیم گیری شد.
وی اضافه کرد: براساس مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر همدان که در صحن شورا انجام شد، 200 میلیون ریال برای خرید و ارسال اقلام مورد نیاز زلزله‌ زدگان اختصاص یافت.
گردان خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی صورت گرفته شهرداری همدان موظف شد ضمن تهیه اقلام مورد نیاز، نسبت به ارسال محموله در کوتاه ترین زمان ممکن به زلزله زدگان اقدام کند.
وی یادآور شد: از تمامی شهروندان همدانی می خواهیم نسبت به کمک های نقدی و غیرنقدی خود به حادثه دیدگان این زلزله دلخراش همکاری لازم را با ارگان های ذیربط داشته باشند.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون 530 کشته و هفت هزار و 460 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یکهزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.