به گزارش ایرنا ، آیت الله سید مرتضی محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: دشمن در طول دوران هشت سال دفاع مقدس به دلیل ایستادگی ملت حتی نتوانست یک وجب از خاک کشور را تسخیر کند، امروز نیز ایران اسلامی به همان ایستادگی و مقاومت دوران جنگ تحمیلی نیاز دارد تا بتوان بر توطئه دشمن غلبه کرد.
وی اظهار کرد: آرامش و امنیتی که ایران اسلامی در منطقه پر از آتش و خون به دست آورده ، به برکت ایستادگی ، مقاومت و خون شهداست و همه وظیفه دارند تا با پاسداری از ارزش های اسلامی و قدردانی نعمات الهی از این آرامش و امنیت حراست کنند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اظهار کرد: ظلم رژیم طاغوت و شاهنشاهی باید درس عبرتی باشد تا آن جنایت ها بار دیگر برای مردم کشور ما تکرار نشود.
آیت الله محمودی گفت: جنایت کشف حجاب، به توپ بستن مسجد گوهرشاد و ده ها جنایت رضا شاه در برابر اندک کاری که در کشور انجام داد قابل قیاس نیست و این ظلم ها هیچگاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی شود.
وی تصریح کرد: امروز مقوله حجاب و مقابله با بدحجابی، به مسأله اساسی در جامعه تبدیل شده این در حالی است که مسئولان نسبت به مقابله با این پدیده اهتمام لازم را ندارند و برخی از دختران و بانوان نیز نسبت به رعایت حجاب اسلامی علاقه ای ندارند.
وی ادامه داد: این انقلاب با خون هزاران شهید شکل گرفته است و بدحجابی جامعه نمی تواند از خون شهدا پاسداری کند.
امام جمعه ورامین با ابراز نگرانی از رشد آمار طلاق در جامعه گفت: یکی از مهمترین اثرات بد حجابی در جامعه ، ترویج بدحجابی است و همه وظیفه دارند تا با این پدیده شوم مقابله کنند.
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.