به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از همسران شهدای شهرستان ورامین که در سالن همایش های شهرداری این شهرستان برگزار شد اظهارکرد: خانواده معظم شهدا ، اوج گذشت ، ایثار ، صبر وبردباری را در دفاع از ارزش های اسلامی به نمایش گذاشتند و زبان و تلاش های دنیوی از بیان بزرگواری این عزیزان قاصر است .
وی افزود : خانواده معظم شهدا در راه نظام و انقلاب گرانبهاترین دارایی خود را تقدیم کرده اند کمترین خدمتی که می توان به این افراد ارائه کرد، حرکت در مسیر شهدا و زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
وی اظهار کرد: خانواده شهدا در مسیر جهاد و شهادت کار بزرگ و ویژه ای کرده اند ، از یک سو عزیزان خود را تقدیم اسلام کرده اند و از سوی دیگر پرچم عزت شهدا را در دست گرفته دیگران را نیز به گام برداشت در این مسیر تشویق کرده اید.
فرماندار ورامین گفت : عزت ، اقتدار و جایگاه والای ایران اسلامی امروز مرهون این ایثار و از خودگذشتگی شما عزیزان است و در این میان همسران شهدا که از آرزوها و جوانی خود گذشتند تا امروز ما در آسایش و آرامش زندگی کنیم از جایگاه والایی برخوردارند.
یوسفی تأکید کرد: همسران شهدا نمونه بارز و صادق سوره والعصر هستند ، کسانی که به وعده خداوند ایمان آوردند ، عمل صالح انجام دادند و دیگران را به این عمل صالح تشویق کردند که اگر رشادت و از خودگذشتگی شما نبود انقلاب به مخاطره می افتاد .
وی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا نجاتگر این نظام و انقلاب هستید و در همه عرصه ها حضور پر رنگ و فعالی دارید .
وی گفت : تمام کسانی که در نظام مسئولیتی را بر عهده گرفته اند ، در قبال این همه ایثارو از خودگذشتگی وظیفه ای بزرگ بر عهده دارند و وای به حال آنانی که در خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا کوتاهی کرده و موجبات تألم خاطر آن ها را فراهم می سازند.
در پایان این مراسم از تنی چند تن از همسران شهدا تقدیر به عمل آمد.
دشت ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 400 شهید تقدیم اسلام کرده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7254/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.