به گزارش ایرنا ، سرهنگ پاسدار داود اصغری روز یکشنبه در همایش خانواده های سپاه و بسیج ورامین که در سالن حسینه سیدالشهدا سپاه ورامین برگزار شد اظهار کرد: غرب برای هویت زدایی از جامعه اسلامی خانواده را هدف قرار داده و برای مقابله با این هجمه مراقبت از سبک زندگی اسلامی واجب ترین کار فرهنگی است.
وی اظهار کرد: دشمنان اسلام کیان خانواده ها را مورد هدف قرار داده اند و متأسفانه برخی از خانواده ها ناخواسته در دام دشمنان قرار می گیرد.
اصغر تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بیش از 3 هزار شبکه ماهواره ای و 163 شبکه فارسی زبان جهت گسترش بی بندوباری ، بی فرهنگی، منکرات و انحرافات ایجاد کرده اند و جای تأسف است که برخی از افراد با دست خود این ابزار مخرب را داخل خانه می آورند.
وی تأکید کرد: برای مقابله با این حجم از تهاجم، نیاز به برنامه ریزی جامع و گسترده ای نیاز است و همه مسئولان فرهنگی باید با تقویت زندگی اسلامی، این توطئه را نیز خنثی کنند.
فرمانده سپاه ورامین افزود: شبکه های ماهواره ای با رنگ و لعاب بسیار به صورت غیر مستقیم فرهنگ اسلامی را مورد تهاجم قرار می دهند و تلاش دارند با مادی گرایی فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی را زیر سوال ببرند و به اهداف شوم خود برسند.
در پایان این مراسم از خانواده های برتر بسیج و سپاه ورامین تقدیر به عمل آمد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.