به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام نعمت اله خدامی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:این سفر چپاول و غارت سرمایه های عربستان را نیز به همراه داشت.
وی اظهار کرد:ملت ایران اسلامی از تهدیدهای این دشمنان هیچ واهمه ای نداشته و در برابر تهدید ،تحریم و زورگویی های دشمنان نظام اسلامی همواره با اقتدار به پیش می رود.
وی ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین گفت: حکومت آل خلیفه با حمایت آمریکا و لشکرکشی آل سعود دست به اعمال وحشیانه و غیر انسانی زده که جنایات غیر انسانی آنها را نشان می دهد.
حجت الاسلام خدامی در ادامه گفت:مردم ایران اسلامی در عرصه های مختلف با تکیه بر اعتقاد و ارزش ها در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کرده و پیروز میادین سخت بوده اند.
وی گفت:امروز هم در نبردهای مختلف دشمن که جوانان و نوجوانان و سبک زندگی اسلامی ما را هدف قرار داده ، با همین سلاح ایمان و اعتقاد و همچنین وحدت پیروز خواهد بود.
وی با گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد افزود:چنین حماسه هایی مصداق موفقیت فرزندان این مرز و بوم و جانفشانی شهدای والامقام در دفاع از کیان اسلامی است.
امام جمعه اندیمشک در بخش دیگری با گرامیداشت روز حمایت از خانواده های زندانیان افزود:در آستانه ماه مبارک رمضان با نهادینه شدن فرهنگ کمک به خانواده های زندانیان با برگزاری برنامه های گل ریزان زمینه آزادی زندانیان نیازمند که برای مبالغ ناچیز گرفتار هستند فراهم گردد.
وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان، بهارقرآن، ماه انس و تلاوت قرآن است و عظمت ماه مبارک رمضان به شب قدر و عظمت شب قدر به نزول قرآن است.
حجت الاسلام خدامی تاکید کرد:باید به نحو شایسته با افراد روزه خوار برخورد شده و جامعه را به نور این ماه مبارک منور کرد.
وی همچنین از حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای قدردانی کرد.
امام جمعه اندیمشک در بخش دیگری با گرامیداشت یاد و خاطره 130 شهید والامقام تازه تفحص شده ، آنان را آبروی نظام اسلامی و مایه افتخار ملت دانست.
7281
6002 خبرنگار:زهرا دهقان**انتشاز دهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.