به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: گرچه ممکن است تخلفی در انتخابات صورت گیرد اما با وجود نظارت های گسترده، تقلب امکان ندارد و نباید اذهان عمومی را نسبت به انتخابات تخریب کرد.
وی مشارکت 73 درصدی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم و رهبر انقلاب در این انتخابات پیروز شدند و موفقیت رئیس جمهور جدید موفقیت ملت و رهبر انقلاب است.
حجت الاسلام رشیدیان ادامه داد: تایید انتخابات توسط شورای نگهبان فصل الخطاب است و با تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر انقلاب حجت بر همه تمام است و همه باید رئیس جمهور منتخب را یاری کنند.
وی افزود: به درخواست رئیس جمهور برای کمک جهت برطرف شدن مشکلات کشور لبیک می گوییم و همه باید دولت را در پیشبرد اهدافش یاری کنیم.
امام جمعه تیران در ادامه به سفر ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عربستان و برگزاری نشست با کشورهای عربی اشاره کرد و افزود: آل سعود همانند صدام و سایر دولت های نوکر آمریکا از این نوکری سودی نخواهد برد.
وی اضافه کرد: بخشش ها و کمک های آل سعود به پیشبرد اهداف دولت آمریکا و اهدا هدیه به رئیس جمهور این کشور، چیزی نسیب ملت و پادشاه عربستان نمی کند و سر انجامی همانند صدام خواهد داشت.
حجت الاسلام رشیدیان بیان کرد: دولت آمریکا امکانات نوکران خود را در راه تحقق اهداف خود مورد استفاده قرار می دهند و پس از آنکه اهدافش محقق شد به بهانه های مختلف، دولت های دست نشاندهنده و نوکر را از بین می برد و اموال مردم آن کشورها را نیز تصرف می کند.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به یاوه گویی های دولت های ظالم علیه ملت های مظلوم و ملت مظلوم ایران قاطعانه پاسخ می دهد و قدرت ایران اسلامی که خون شهدا، ملت ایران و رهبر معظم انقلاب است را بارها به آنها نشان داده است.
مردم شهرستان تیران و کرون پس از اقامه نماز جمعه و همزمان با مردم دیگر نقاط کشور، برای حمایت از شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین راهپیمایی کردند.
دولت ظالم بحرین، رهبر شیعیان این کشور را به بهانه‌های مختلف دستگیر کردند که این امر باعث اعتراض گسترده مراجع عظام تقلید، علما و فرهیختگان، اقشار مختلف مردم و مومنان شد.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131 / 2093 ** خبرنگار: اکبر مهدی زاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.