صباح محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از جمعیت 12 هزار نفری منطقه هورامان افزون بر 80 درصد آن در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور داشتند.
وی ادامه داد: درصد مشارکت در انتخابات این دوره نسبت به دوره قبل افزایش 17 درصدی را نشان می دهد که بیانگر علاقه مندی و وفاداری مردم منطقه هورامان به نظام و انقلاب اسلامی است.
بخشدار هورامان اضافه کرد: در این دوره از انتخابات مردم منطقه هورامان به دولت دکتر روحانی 79 درصد رای مثبت دادند که نشان دهنده اعتماد آنها به برنامه های دولت تدبیر و امید است.
وی افزود: انتخابات 29 اردیبهشت 1396 به نقطه عطف دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران مبدل شد و این حضور گسترده و چشمگیر مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، دشمنان و بدخواهان نظام را نا امید و دوستداران و آزادی خواهان جهان را دلشاد و امیدوار کرد.
وی ضمن تبریک به دولتمردان تدبیر و امید و منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: حضور گسترده مردم در همه عرصه ها و میدان ها، سرمایه ای عظیم برای خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تضمن کننده امنیت و آرامش پایدار در ایران اسلامی است و رسیدن به قله های عزت و افتخار را شتابان می کند.
به گزارش ایرنا، پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور روز جمعه 29 اردیبهشت در شهرستان سروآباد برگزار شد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/6108
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.