سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در گفت گو با ایرنا تصریح کرد: همچنین خودروهای افراد هنجارشکن چهارشنبه آخر سال نیز توسط نیروهای پلیس توقیف و تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ متوقف می شود.
وی اظهار کرد: پلیس بر اساس هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی، برخوردی قاطع، جدی و بدون تعارف با افرادی که نظم، امنیت و آرامش شهر و شهروندان را در چهارشنبه سوری خدشه‌دار کنند، خواهد داشت.
سردار رحیمی با بیان اینکه هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروز مهمان پلیس هستند، افزود: علاوه بر دستگیری این اخلال‌گران، خودروی آنها نیز توقیف و تا پایان تعطیلات در پارکینگ خواهند ماند.
رییس پلیس تهران بزرگ همچنین از کشف ١٧ تن( ٧٣ میلیون عدد) انواع مواد محترقه خطرآفرین به ارزش ٤ میلیارد تومان طی یک ماه گذشته در پایتخت خبر داد.
وی همچنین از کشف و انهدام ٣ باند و دستگیری ٧٤ نفر در همین رابطه خبر داد و افزود: این افراد اقدام به تهیه، انتقال، انبار و توزیع مواد محترقه می کردند.
سردار رحیمی با بیان اینکه این کشفیات حاصل تلاش یکماهه پلیس آگاهی، پیشگیری و امنیت و اطلاعات است گفت: ٨ تن از مواد محترقه کشف شده اکریل و سرنج است که بسیار پرخطر و حتی کشنده است.
وی گفت: پلیس تهران بزرگ در این ارتباط ١١ انبار بزرگ موادمحترقه را شناسایی و ضمن توقیف مواد محترقه موجود، این انبارها را پلمب و ١٤ دستگاه خودرو متخلفان را نیز توقیف کرده است.
تهرام 6139**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.