دادستان ماکو گفت: متخلفان چهارشنبه سوری تا بعد از تعطیلات نوروز در بازداشت می‌مانند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام  عباس نژاد با تاکید براینکه دستگاه قضایی با متخلفان و حادثه سازان چهارشنبه آخر سال، برخورد جدی خواهد کرد افزود: اما امیدواریم جوانان و نوجوانان با احتیاط بیشتر، سال نو را به کام خود و خانواده‌هایشان تلخ نکنند و آتش نشانان را به دردسر نیندازند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که به اتهام اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند ممکن است تا پایان تعطیلات با صدور قرار، موقتا در بازداشت بمانند و بعد از نوروز به اتهاماتشان رسیدگی شود.

دادستان ماکو با بیان اینکه خانواده ها با همراهی فرزندان خود در این مراسم سنتی، مراقب رفتار‌های پرخطر آن‌ها باشند تاکید کرد: یکی از وظایف اصلی خانواده ها در این روزها معرفی فروشندگان مواد محترقه و آتش زا غیر مجاز به دستگاه قضایی و انتظامی است.

دادستان ماکو ادامه داد: لازم است مسئولان محترم شهری مکان‌هایی را برای چهارشنبه آخر سال و شادی مردم تدارک ببینند ونیروهای محترم انتظامی با رصد دورهمی‌های چهارشنبه شب، آخر سال جلوی اقدامات غیرقانونی را بگیرند.

حجت الاسلام عباس نژاد عنوان کرد: خوشبختانه سال ها‌ی اخیر با فرهنگ سازی‌های صورت گرفته، مردم نسبت به حوادث احتمالی آگاه شده اند و شاهد سوانح کمتری هستیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.