سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: پلیس دراین شراط فقط با افرادی که با سوء استفاده از چنین مناسبت هایی قصد به خطر انداختن امنیت مردم را دارند، بدون اغماض برخوردمی کند.
وی اضافه کرد: پلیس این استان با آمادگی کامل و انجام اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری افرادی که در زمینه تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه خطرناک فعالیت می کنند، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا چهارشنبه آخر سال با امنیت کامل سپری کنند.
وی تاکید کرد: چنانچه افرادی ایجاد راهبندان و مزاحمت برای مردم کنند، پلیس قاطعانه با عوامل بی نظمی برخورد می کند.
محمدیان خاطرنشان کرد: در این ایام ضرورت دارد خانواده ها، فرزندان خود را نسبت به عواقب خطرناک استفاده از مواد محترقه آگاه کنند.
وی گفت: خانواده ها نقش کلیدی دربحث پیشگیری ازحوادث چهارشنبه آخرسال دارند و باید فرزندان خود را اقداماتی که به آزارو اذیت دیگران می شود حذرکنند.
وی همچنین از جوانان و نوجوانان خواست آسایش و آرامش را از خود و خانواده ها و شهروندان سلب نکرده و شادی و سلامتی خود را فدای استفاده یا پرتاب مواد محترقه نکنند.
وی گفت : چنانچه افرادی اقدام به مزاحمت برای مردم کنند تا پایان تعطیلات دراختیار پلیس قرارخواهند داشت.
فرمانده انتظامی البرز همچنین از مردم البرز خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و دیگر موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.
2098/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.