سرهنگ رضا نصرتی روز دو شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس نه تنها مخالف شادی مردم نبوده بلکه در کنار مردم در شادی آن ها سهیم است اما با رفتارهای مخاطره آمیز برخورد می کند.
وی اضافه کرد: پلیس دراین شراط فقط با افرادی که با سوءاستفاده از چنین مناسبت هایی قصد به خطر انداختن امنیت مردم را دارند، بدون اغماض برخوردمی کند.
وی افزود: چنانچه افرادی ایجاد راهبندان و مزاحمت برای مردم کنند، پلیس قاطعانه با عوامل بی نظمی برخورد می کند.
سرهنگ نصرتی افزود: چندی پیش با صنوفی که عرضه محصولات مواد پیش ساخته محترقه را دارند، جلساتی برگزاشده و توجیه شده اند که به هیچ عنوان نباید به افرادی که فعالیت آن ها نامشخص است، این محصولات را عرضه کنند.
نصرتی خاطرنشان کرد: در این ایام ضرورت دارد خانواده ها، فرزندان خود را نسبت به عواقب خطرناک استفاده از مواد محترقه آگاه کنند.
وی همچنین از جوانان و نوجوانان خواست آسایش و آرامش را از خود و خانواده ها و شهروندان سلب نکرده و شادی و سلامتی خود را فدای استفاده یا پرتاب مواد محترقه نکنند.
معاون عملیات فرمانده انتظامی استان البرز تاکید کرد: خانواده ها نقش کلیدی دربحث پیشگیری ازحوادث چهارشنبه آخرسال دارند و باید فرزندان خود را اقداماتی که به آزارو اذیت دیگران می شود حذرکنند.
نصرتی همچنین از مردم البرز خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و دیگر موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.
وی گفت : چنانچه افرادی اقدام به مزاحمت برای مردم کنند تا پایان تعطیلات دراختیار پلیس قرارخواهند داشت .
وی افزود: همچنین اگر فردی با خودرو اقدام به مزاحمت مردم کند علاوه بربازداشت خودرونیز توقیف می شود.
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.