سعید کشاورزامامی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، سلب آسایش و امنیت از مردم را غیرقانونی خواند و افزود: برخورد با متخلفان چهارشنبه آخر سال از ماه ها قبل صورت گرفته و از اول اسفند اجرایی شده است.
وی از راه اندازی شعبه ویژه برخورد با متخلفان مراسم های آخر سال خبر داد و به برخورد جدی و تصمیمات مرتبط با تخلف هایی شامل خرید و فروش و استفاده از مواد محترقه که امنیت شهر را برهم می زند، تاکید کرد.
کشاورز امامی اظهار کرد: هر کس بخواهد نظم و آرامش جامعه را سلب کند، با وی برخورد قانونی خواهد شد.
وی با تاکید بر لزوم توجه والدین نسبت به فرزندان خود، بر فرهنگ سازی و آموزش جوانان و نوجوانان و آشناسازی آنها با قوانین و مقررات تاکید کرد.
کشاورز امامی از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به سرقت در سطح شهرستان خبر داد و با اشاره به اینکه تعطیلات عید فرصت مناسبی برای سارقان فراهم می آورد، گفت: با وقوع سرقت آسایش روانی شهروندان به مخاطره می افتد که در این خصوص از شهروندان انتظار داریم تا موارد ایمنی لازم برای جلوگیری از سرقت منازل و مغازه ها و خودروهای خود را اعمال داشته و پلیس را در این خصوص یاری کنند‌.
وی، به تشدید برخورد با سارقان از جمله سابقه داران اشاره کرد و از ممنوعیت اسباب کشی از 29 اسفند تا 15 فروردین خبر داد و گفت: هرگونه اسباب کشی باید با مجوز قانونی از کلانتری محل صورت گیرد.
7231/3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.