به گزارش ایرنا سرهنگ رضا خلیلی نژاد روز پنجشنبه در نشست شورای معتمدین پلیس در محل مسجد جعفرآباد رفسنجان اظهار کرد: با همکاری مردم بویژه بزرگان، اعضای شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران و معتمدین روستاها تحولات خوبی در زمینه برقراری امنیت در این شهرستان به وجود آمده است.
وی افزود: 15 درصد سرقتها در سال جاری با همت پلیس و همکاری مردم نسبت به سال گذشته کاهش یافته و چندین باند بزرگ سرقت نیز منهدم شده است.
سرهنگ خلیلی نژاد با اشاره به اینکه پلیس در برقراری امنیت اجتماعی در جامعه حتی تا پای جان تلاش می کند بیان کرد: حضور پلیس در محلات رفسنجان و پاسخگویی به مشکلات مردم
یکی از راهکارهای مفید در راستای کاهش انواع جرم ها است.
وی تصریح کرد: لازم است جلسات هم فکری و هم اندیشی با نگاه امنیت محله محور و منطقه محور صورت گیرد و مردم و اهالی مناطق با توجه به نیازهای امنیتی و مشکلات آن منطقه در تأمین امنیت مشارکت کنند.
سرهنگ رضا خلیلی نژاد خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از انواع جرائم، کاهش معضلات اجتماعی و ایجاد امنیت در جامعه معتمدان محل و افراد ساکن در محلات باید به آنچه که در اطراف‌ شان می‌ گذرد، احساس مسئولیت و قوانین و مقررات را به خوبی اجرا کنند تا عرصه برای مجرمان محله تنگ و از وقوع جرائم جلوگیری شود.
وی شورای معتمد پلیس را نمونه‌ ای از واگذاری تامین امنیت به مردم دانست و تاکید کرد: برای استفاده از ظرفیت‌ های بسیج نیز در طرح ‌های اجتماعی پلیس، سهم ویژه‌ ای قائل هستیم.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.