به گزارش ایرنا، سرهنگ داود علی بخشی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر اینکه شهروندان باید به توصیه های پیشگیرانه پلیس توجه کنند، اظهار کرد: پلیس همانند سال های گذشته با برهم زنندگان نظم و امنیت و کسانی که رفتارهای ناپسند و خطر آفرین انجام می دهند، برخورد قاطع می کند.
وی با بیان اینکه پلیس با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد سد معبر در چهارشنبه آخر سال برخورد جدی دارد، افزود: خط قرمز پلیس در این روز، هرگونه تعرض به حقوق اجتماعی افراد، سلب آسایش عمومی و وارد کردن خسارت به اموال عمومی و بیت المال است.
وی تاکید کرد: تمامی تمیهدات برای برقراری نظم و امنیت در مراسم چهارشنبه آخر سال در این شهرستان اندیشیده شده و از مردم انتظار داریم برای کاهش خطرها و حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال نهایت همکاری و مشارکت را با پلیس به عمل آورند.
سرهنگ علی بخشی خواستار همکاری مجدانه دستگاه های اجرایی ملایر با نیروی انتظامی شد و افزود: از همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی شهرستان خواسته شده همزمان با چهارشنبه آخر سال و ایام تعطیلات به منظور جلوگیری از خطرهای احتمالی و حوادث، به صورت کشیک در دستگاه های مربوطه خود حضور داشته باشند.
وی با تاکید بر محله محوری در چهارشنبه آخر سال از والدین درخواست کرد: والدین در مراسم چهارشنبه آخر سال باید در کنار فرزندان خود حضور داشته باشند و با نظارت و کنترل دقیق از بروز هرگونه حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری کنند.
فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه قانون شکنی و ایجاد مزاحمت برای مردم در هیچ فرهنگ و آئینی پذیرفته نیست، افزود: پلیس 110 در این ایام بویژه چهارشنبه آخر سال آماده دریافت گزارش های مردمی است.
سرهنگ علی بخشی ادامه داد: طبق ماده 618 مجازات اسلامی هر فردی با هیاهو، جنجال و حرکت های غیرمتعارف یا تعرض به افراد، موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی شود و مردم را از کسب و کار باز دارد، به حبس از سه ماه تا یک سال و تا 74 ضربه شلاق محکوم می شود.
وی با تاکید بر اینکه پلیس همواره در این ایام همراه و در کنار مردم است، گفت: هدف پلیس ایجاد نظم و امنیت برای مردم بویژه در ایام پایانی سال است که در این راستا در ایام نوروز گشت ها و نظارت های پلیس تشدید می شود.
سرهنگ علی بخشی افزود: در طرح نوروزی نیروی انتظامی ملایر، چهار کیوسک نوروزی پلیس در سه ورودی اصلی ملایر و یک کیوسک پلیس در شهر جوکار مستقر می شود.
وی ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای چهارشنبه آخر سال و همچنین تدابیر ترافیکی برای پنجشنبه آخر سال و 13 فروردین ماه انجام شده و با استقرار نیروهای پلیس در مکان های مختلف شهر، امنیت و آرامش در ایام تعطیلات برقرار و خدمات دهی به مردم انجام می شود.
گشت های نوروزی پلیس در سه مرحله پیش از نوروز، حین نوروز و پس از نوروز به صورت شبانه روزی در شهرستان ملایر فعال است.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان مرکز استان در غرب کشور واقع شده است.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.