رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: باقرشهر با وجود اینکه در مسیر عبور و مرور بسیاری از شهرهای جنوبی استان تهران و استان های جنوبی کشور قرار گرفته است ولی از داشتن یک درمانگاه فوق تخصصی که بتواند نیازهای درمانی مردم این بخش که بیشتر از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، محروم بود.
فاطمه تاجیک با بیان اینکه درمانگاه فوق تخصصی شبانه روزی دکتر فیروزان می تواند نیاز درمانی قشر زیادی از مردم جنوب استان تهران را برطرف کند، افزود: بهره برداری از این درمانگاه موجب کاهش مراجعه کنندگان به بیمارستان های فیروزآباد و هفت تیر شهرری می شود و همین امر باعث بهبود نسبی ارائه خدمات پزشکی در سطح شهرستان می شود.
وی اضافه کرد: این درمانگاه با 6 هزار و 400 مترمربع زیربنا در چهار طبقه توسط بخش خصوصی ساخته شده است و دارای بخش های تخصصی اورژانس شبانه روزی، داخلی، زنان، اطفال، ارتوپدی، رادیولوژی، سونوگرافی، پزشکی هسته ای و آزمایشگاه فوق تخصصی است.
تاجیک به بخش های فوق تخصصی و فضای بسیار خوب این درمانگاه نیز اشاره کرد و یادآور شد: این درمانگاه علاوه برطرف کردن نیازهای درمانی جمعیت 160 هزار نفری باقر شهر می تواند نیازهای پزشکی بسیاری از مردم ساکن در شهر و روستاهای کهریزک و حسن آباد را نیز برطرف کند.
وی عنوان کرد: بخش شکسته بندی و گچ گیری، پزشکی هسته ای و آزمایشگاه فوق تخصص این درمانگاه برای اولین بار است که در جنوب شهرستان ری راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: درمانگاه فوق تخصصی شبانه روزی دکتر فیروزان بر اساس استانداردهای روز در حوزه درمان ساخته شده و مدیریت این درمانگاه سعی کرده با تمامی بیمه های تکمیلی موجود در کشور عقد قرار کند تا به مراجعه کنندگان از لحاظ مالی فشار سنگینی وارد نشود.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه ** انتشار: روح الله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.