به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان جاسک روز سه شنبه درجریان بازدید از بیمارستان 64 تختخوابی خاتم الانبیاء (ص) جاسک گفت: در برنامه تحول نظام سلامت و بیمارستان توسعه یافته 64 تختخوابی این شهرستان، علاوه بر متخصصان که در بیمارستان مشغول به کارهستند، چند متخصص جدید شامل روانپزشک، متخصص قلب، رادیولوژیست و پاتولوژیست با حمایت های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان تامین شد.
عباس ابراهیمی افزود: جاسک از جمله شهرستان های استان است که به علت دوری مسافت ازهرمزگان نیازهای فراوانی در زمینه بهداشت و درمان دارد.
وی خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی در اثر نبود متخصص سونوگرافی برای مردم شهرستان ایجاد شده بود که با جذب پزشک متخصص و حمایت های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای مردم فراهم شد و مشکلات عمده ای از بخش درمان رفع و در نتیجه رضایت مردم را به وجود آورد.
همچنین رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) جاسک گفت: با جذب متخصصین، قدمی بزرگ در اهدای سلامت به مردم شریف این شهرستان برداشته شد.
سهیل دلاور مقدم افزود: با توجه به واگذاری داروخانه بیمارستان به بخش خصوصی و فعال بودن شبانه روزی، هیچ گونه مشکل دارویی و تجهیزاتی وجود ندارد و امید است با همکاری بخش خصوصی این روند همیشه ادامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: با وجود اقدام های صورت گرفته هنوز مشکلاتی وجود دارد که با کمک و یاری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و خیرین این شهرستان،می توان برای بهبود و پیشرفت بیمارستان تلاش کرد.
بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) جاسک با حدود 3 هزار متر مربع دارای آزمایشگاه ، رادیولوژی، اتاق عمل، بخش داخلی بستری زنان و مردان ، بخش اطفال، بخش زنان و اورژانس، درمانگاه ، کلینیک تخصصی و دندانپزشکی و همودیالیز و آی سی یو و سی تی اسکن است.
شهرستان جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7199/7408
خبرنگار : حسن آتش زبان * انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.