مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه از برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم ملاح و ده غریبی های شهر دهدز این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه،  مازیار حسن زاده کیانی گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم توسط گروه جهادی جامعه پزشکی و پایگاه مقاومت امام حسن عسکری (ع) شبکه بهداشت و درمان تا کنون چندین اردوی جهادی در مناطق محروم انجام داده است و به همین منظور  به کلیه مناطق روستایی و صعب العبور شهرستان به صورت جهادی عزیمت خواهند کرد و به بیماران و نیازمندان خدمت می نمایند.

وی در این خصوص افزود: خدماتی که توسط این گروه صورت گرفته است شامل: ویزیت عمومی، ویزیت متخصص داخلی و عفونی، کارشناس ارشد مامایی، کارشناس ارشد پرستاری، کارشناسان بهداشت، داروی رایگان و سایر خدمات بهداشتی و درمانی در این مناطق می باشد.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه و سرپرست گروه جهادی افزود: در روز پنچ شنبه 9 آذر ماه 96 یک اکیپ از پزشکان متخصص بیمارستان شهدای ایذه از ساعت 5 صبح حرکت کردند و با حضور در منطقه محروم دهدز ، روستای ملاح و سپس روستای غریبی ها ، بالغ بر 200 نفر از بیماران را ویزیت نمودند و تعدادی از بیماران شناسایی شده جهت ادامه درمان به مراکز مجهز معرفی گردیدند.

حسن زاده کیانی در ادامه تصریح کرد: این برنامه جهادی به همت پایگاه مقاومت امام حسن عسکری (ع) و بسیج جامعه پزشکی ایذه انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان در پایان از تمام کسانی که در این برنامه یک روزه مشارکت داشتند تقدیر نمود.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.