دکتر رضا رضا زاده پراپری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با اورژانس 115 در ساعت 9:25 دقیقه روز گذشته مبنی بر گاز گرفتگی یک خانواده در روستای آسپیچ، پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
وی بیان کرد: در این حادثه 2 نفر در دم جان باختند و 9 نفر دیگر نیز برای ادامه درمان به بیمارستان رازی سراوان اعزام شدند.
وی ادامه داد: با درگذشت یکی از مصدومان بستری در بیمارستان رازی سراوان، تعداد فوت شدگان حادثه گاز گرفتگی به سه نفر افزایش یافت.
وی تصریح کرد: 2 نفر دیگر از مصدومان نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش آی سی یو بیمارستان رازی بستری هستند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان گفت: به جز 2 بیمار بستری شده در بخش آی سی یو، حال سایر مصدومان این حادثه رضایت بخش است.
رضا زاده پراپری اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های انجام شده امکان انتقال 2 بیمار بستری در بخش آی سی یو بیمارستان رازی سراوان برای دریافت خدمات بیشتر به زاهدان فراهم است.
پزشک متخصص داخلی بیمارستان سراوان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به تاخیر١٢ساعته در اطلاع رسانی اطرافیان از وقوع این حادثه، مصدومان با مسمومیت شدید به بیمارستان منتقل شدند.
دکتر فرامرز آتش غنچه اظهار داشت: متاسفانه آسیب های جدی ناشی از مسمومیت و نرسیدن طولانی مدت اکسیژن به بافت مغزی سبب شده است تا یکی از مصدومان بستری هم به دلیل اختلال هوشیاری و مشکلات قلبی دیشب فوت کند.
وی افزاد: در حال حاضر 2 نفر دیگر از مصدومان نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و تمامی اقدامات درمانی لازم برای بهبود وضعیت آنان درحال انجام است.
به گزارش ایرنا سراوان در 347 کیلومتری زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد
7336**3213 خبرنگار: احسان بختیاری **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.