به گزراش ایرنا ، حسین علی پور روز سه شنبه در حاشیه اجرای طرح سپاس از 520 خانواده شهید و ایثارگر شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران گفت: بنیاد شهید در کنار تمام حمایت های خود از جامعه ایثارگران، درمان این قشر عظیم را در اولویت برنامه های خود قرار داده و باعقد قرارداد با مراکز درمانی، داروخانه ها و شرکت های بیمه ای در صدد ارائه بهترین خدمات برآمده است.
وی گفت: در حال حاضر بیمه دی به عنوان شرکت بیمه گذار طرف قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران خدمات مطلوبی را به جامعه هدف ما ارائه می کند که تلاش می شود این خدمات به منظور جلب رضایت خانواده معظم شهدا و ایثارکران تنوع و افزایش پیدا کند.
وی تصریح کرد: طرح پایش سلامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان تهران به طور مستمر در مناطق مختلف اجرا می شود.
علی پور افزود : تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی سرشار از ایثارگری و فداکاری کسانی که برای اقتدار ایران اسلام از تمام هستی و جان خود گذشتند و نام رفیع ایثارگران و جان برکفانی که خود را فدای میهن نموده اند، بر تارک تاریخ این مرز و بوم برای همیشه می درخشد.
وی بیان کرد: مردم و مسئولان همواره خود را بدهکار ایثارگران می دانند و ارائه خدمت به این خانواده عظیم را نه تنها وظیفه کاری که تکلیفی الهی می دانند.
رئیس اداره درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران افزود: ایثارگران می توانند با مراجعه به ادارت ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر استان تهران از نحوه حمایت های بیمه ای اطلاع یافته و موضوعات درمانی خود را بر اساس نیاز و حضور متخصصان طرف قرارداد با بنیاد شهید ساماندهی کنند.
در قالب طرح سپاس از خانواده ایثارگران و شهدای پیشوا ، 120 گروه از مسئولان با 520 خانواده شهید و ایثارگر این شهرستان دیدار کردند.
شهرستان پیشوا در طول دوران هست سال دفاع مقدی 300 شهید و بیش از 250 جانباز تقدیم اسلام کرده است
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.