به گزارش ایرنا، سید منصورمیرمرادی روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران بندرعباس با بیان اینکه امروز در وضعیتی قرار داریم که دولت باید به سمت چابک سازی حرکت کند، از مساله اشتغال به عنوان مشکل عمومی یاد کرد که همه باید برای آن تلاش کنند.
وی افزود: اگر اشتغال را تنها از منظر استخدام در دستگاه های دولتی باید ببینیم می بایست منتظر افزایش ظرفیت های اشتغال در این دستگاه بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران بر پررنگ کردن نقش کارآفرینی تاکید کرد و افزود: برای تولید و اشتغال با رویکرد کارآفرینی باید بستر جذب اعتبارات بانکی توسعه یابد.
میرمرادی ادامه داد: اگر افکارعمومی به این سمت برود وجامعه ایثارگری به صورت تخصصی وارد اشتغال و کارآفرینی شوند، بستر اشتغال به مراتب بهتر فراهم می شود.
وی بیان کرد: در حوزه فناوری مهم ترین بستر اشتغال و کارآفرینی، راه اندازی کسب و کارهای الکترونیکی است که اگر جامعه ایثارگری در این حوزه ها تخصصی وارد شود بار مشکلات اشتغال کاهش می یابد.
معاون توسعه بنیاد شهید در این رابطه ضریب جذب و بکارگیری اشتغال در حوزه ایثارگران را بالاتر از میانگین کشوری دانست.
میرمرادی در خصوص ارائه تسهیلات مسکن نیز خاطرنشان کرد: عدد این تسهیلات در لایحه بودجه سال 97 دیده شده، اما درحال حاضر نمی توانیم قضاوت کنیم، منتظر تصویب رقم نهایی آن از سوی مجلس هستیم.
ادای احترام به شهدا در گلزار شهدای بندرعباس، بازدید از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثاروافتتاح طبقه همکف سازمان بنیاد شهید هرمزگان از برنامه های پیش از ظهر چهارشنبه معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.
7195/6048
خبرنگار : رقیه غلامی زاده ** انتشار : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.